Первая экспериментальная типография
Перша
зразкова
друкарня
Як зробити рекламну брошуру ефективною?
Новини
У чому різниця між оптовими та роздрібними замовленнями у поліграфії? Як поліграфія допомагає у розвитку бізнесу? Переваги листового офсетного друку Про що варто знати автору під час друку книг? У чому різниця кольорів RGB і CMYK? Друк фірмового меню Що таке ліфлет? З наступаючим Різдвом Христовим 2022 Цікава перфорація Рекламний плакат Future Book Forum З наступаючим Новим роком 2022 Часті помилки у дизайні поліграфічної продукції Які існують види кольоропроби? Як зробити рекламну брошуру ефективною? Що таке постдрукарська обробка і для чого вона потрібна? Нам 20 років! Шкали в офсетному друку Як привернути увагу до свого продукту Дизайн поліграфії Біговка у поліграфії Сенсорна книга 10 способів читати частіше та більше Газети Газета, яка виходить раз на чотири роки Акліматизація паперу Відкритий корінець Крейдований папір Принтери Перший книжковий супермаркет України Підготовка макету до друку Найбільший книжковий ринок у Харкові Book and Bed Чому важливо читати паперові книги? Лакування Вторинна переробка паперу Історія друку нот Палітурка Графічний дизайнер Дизайнерський папір та офсетний друк Унікальна бібліотека у Харкові Умовний друкований лист Книги-скульптури Книга з термочутливими сторінками Підводна бібліотека Самоклеюча плівка для друку Розмальовки Навчально-інструктивні плакати Нестандартні замовлення ТОП-3 поради від Першої експериментальної друкарні Розмальовки-антистрес Яка різниця між RGB та CMYK Культові журнали для чоловіків Перший журнал Книггери Виробничий процес Pantone ЧОМУ КНИГА – НАЙКРАЩИЙ ПОДАРУНОК Переваги звернення до друкарні HoReCa З Новим 2021 роком, дорогі друзі! Шрифти у поліграфії Кругління кутів Типологія журналів ЯК ВИГОТОВЛЯЮТЬ ФОРЗАЦИ? Періодичний друк Книги, як меблі Якість друку в поліграфії Виробництво паперу для поліграфії Постдрукарські процеси Book Nooks Факти про книги ТОП 5 лайфхаків від Першої експериментальної друкарні Найкультовіші плакати світу Книжкові іновації Про блокноти Трохи про науку ТОП 10 осінніх ідей від Першої експериментальної друкарні Найкрасивіші бібліотеки Парижа Кристалізовані Книги Книжки-іграшки Нам 19 років! «Наша крихка природна спадщина» Forbes Незвичайні книжкові рекорди з «Книги рекордів Гіннесса» Світ, в якому ми живемо Що таке dos-à-dos Дитячі журнали 20го століття Жіночі глянцеві журнали. Історія, світові тенденції. Поясні книги Осінні книжкові виставки Європи Доставка від нашої друкарні Наймініатюрніша кругла книга у світі Нова ниткошвейка А3 формата! Термоклейове кріплення Конгрев Оригінальні ідеї Історія створення блокнота Скільки в Україні читачів? Про безпеку нашого виробництва:) Трохи історії про книги Музеї книг Про листівки Корисні поради Глянець в інтер'єрі Як себе розважити влітку Цікаві пантони Drupa Про гроші Полиграфія влітку! Інтернет та поліграфія Термоклей+нитка Буккросинг ТОП – 5 🔥 популярних кольорів в поліграфії Суперкнига Про корінець Лавки-книги Друк блокнотів Календарі 2021 Найнезвичайніші книжки Львівський межнародний BookForum 2020 Про планування Про кольоропробу CMYK Розвиток світової поліграфії Перші друкарні Харкова Штанцформа для висічки Як правильно скласти технічне завдання Що таке трепінг З історії м'якого палітурки на скобі (тип 1) 5 способів, як захопити дітей читанням! Найдорожча книга у світі Що таке оверпрінт? Першій експериментальній друкарні 18 років! 19 ВЕРЕСНЯ 2018 ПЕРШІЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНій ДРУКАРНІ буде 17 РОКІВ! 16 років Першій експериментальній друкарні! Перша експериментальна друкарня закупила та встановила нове обладнання Перша експериментальна друкарня встановила нове обладнання Перша експериментальна друкарня святкує 15 років!
						

Як зробити рекламну брошуру ефективною?

Якщо ви використовуєте у рекламних кампаніях поліграфічну продукцію, обов’язково залучайте брошури. Це друковані вироби обсягом від 4 сторінок, що містять текстовий та візуальний опис продуктів, послуг, товарів. Брошури можуть стати ефективним рекламним ходом у просуванні бренду та його продукції. Головне – зацікавити потенційних клієнтів та покупців, створити якісний продукт, який працюватиме. Про те, як зробити брошуру, ефективну і дієву, поговоримо далі.

Розробка поліграфії – процес багатогранний та багатоступінчастий. З одного боку, важливо дотримуватись технічних правил виготовлення брошури, а з іншого – правильність її наповнення. Тільки при комплексному підході така реклама працюватиме і приноситиме компанії прибуток.

Технічні аспекти ефективної брошури

Зустрічають по одязі, тому дизайн – одна з найважливіших складових поліграфії. З його допомогою можна ефективно впливати на мислення та сприйняття споживача, «підштовхуючи» його до правильного вибору.

У дизайнерському середовищі є думка про існування так званих «мертвих зон» – точок, які глядач чи читач не сприймає, не береться до уваги. У таких місцях не можна розміщувати важливу інформацію, але забувати про них не варто. Щоб у цілому картинка виглядала привабливо, брошура має бути оформлена красиво та якісно у всіх куточках.

Оскільки виріб насичений графічною інформацією, важливо при створенні використовувати лише високоякісні фотографії з правильною корекцією та грамотним розміщенням. Візуальні зображення потрібно вміло чергувати із текстовими. У друкарнях, як правило, є готові шаблони ефективних брошур, і якщо ви не маєте найменшого уявлення, як має виглядати поліграфія, то завжди зможете ознайомитися з прикладами та вибрати щось найбільш відповідне.

Перше враження також залежить від типу вибраного паперу. Як правило, брошури друкують на щільному, приємному на дотик папері. Він може бути ламінованим або неламінованим, гладким або шорстким, глянсовим або матовим. Вибір залежить від рекламованого продукту і, звичайно, бюджету. Папір – саме той елемент, який найбільше впливає на вартість.

Ви завжди можете створити свою авторську оригінальну брошуру, надавши дизайнерам свої ексклюзивні ідеї. А стандартний варіант виробу, який ефективно працюватиме на розвиток, відповідає таким правилам.

  • Друк на офсеті. Це найдешевший спосіб друку, особливо якщо йдеться про великі тиражі. А якість картинки при цьому вражає своєю яскравістю, барвистістю, глибиною та насиченістю кольорів.
  • Ламінований папір. Це виглядає статусно, дорого, стильно і привертає більше уваги, ніж брошури на звичайному листовому папері.
  • Лакування. Тип постдрукарської обробки, який дасть вашій брошурі особливий лоск.
  • Зафарбовані поля. Білі межі брошури виглядають непрофесійно та некрасиво. Не слід використовувати цей прийом для друку ефективної поліграфії.

Чим заповнити брошуру

Головне завдання рекламної поліграфії – проінформувати потенційного клієнта про продукт, послугу, компанію. Існує кілька обов’язкових моментів, на які варто звертати увагу, щоб створити ефективні рекламні брошури.

  • Конкретика. Важливо розуміти, для яких цілей розробляється брошура, яким буде основний посил. Правильний інформаційний привід втілиться у грамотній та дієвій поліграфії.
  • Логіка. Інформація, викладена у брошурі, має бути максимально зрозумілою, лаконічною та доступною для сприйняття, логічною та структурованою. Не варто розтікатися думкою по дереву, використовувати складні художні обороти там, де це недоречно. Почати краще з найпростішого – розповіді про компанію, її діяльність. Не варто торкатися спірних моментів і розповідати про подолані труднощі. Рішення ефективніше – поділитись своїм досвідом, варіантами вирішених завдань. Потім можна перейти до опису продукту/послуги з обов’язковою згадкою про вигоди.
  • Відмінності від конкурентів. Щоб споживач вибрав продукт, він повинен розуміти його відмінність від аналогів. Використовуйте вагомі аргументи для переконання, вказуйте переваги своєї організації, уникаючи заїжджених кліше.
  • Єдиний стиль. Використання у брошурі корпоративних кольорів сприяє популяризації компанії. Загалом дизайн, колірна гама залежать від філософії та спрямованості бізнесу: екопродукти безглуздо виглядатимуть у червоних тонах, а дитячі товари – у чорних чи неонових.
  • Цільова аудиторія. Кожен продукт має свою групу людей, впливаючи на свідомість якої, можна отримати найкращий ефект.

Замовляйте друк брошур у «Першій експериментальній друкарні» Харкова. І отримуйте чудовий результат за доступною ціною.

scroll
  • Як зробити рекламну брошуру ефективною?

    Як зробити рекламну брошуру ефективною?

    Якщо ви використовуєте у рекламних кампаніях поліграфічну продукцію, обов’язково залучайте брошури. Це друковані вироби обсягом від 4 сторінок, що містять текстовий та візуальний опис продуктів, послуг, товарів. Брошури можуть стати ефективним рекламним ходом у просуванні бренду та його продукції. Головне – зацікавити потенційних клієнтів та покупців, створити якісний продукт, який працюватиме. Про те, як зробити брошуру, ефективну і дієву, поговоримо далі.

    Розробка поліграфії – процес багатогранний та багатоступінчастий. З одного боку, важливо дотримуватись технічних правил виготовлення брошури, а з іншого – правильність її наповнення. Тільки при комплексному підході така реклама працюватиме і приноситиме компанії прибуток.

    Технічні аспекти ефективної брошури

    Зустрічають по одязі, тому дизайн – одна з найважливіших складових поліграфії. З його допомогою можна ефективно впливати на мислення та сприйняття споживача, «підштовхуючи» його до правильного вибору.

    У дизайнерському середовищі є думка про існування так званих «мертвих зон» – точок, які глядач чи читач не сприймає, не береться до уваги. У таких місцях не можна розміщувати важливу інформацію, але забувати про них не варто. Щоб у цілому картинка виглядала привабливо, брошура має бути оформлена красиво та якісно у всіх куточках.

    Оскільки виріб насичений графічною інформацією, важливо при створенні використовувати лише високоякісні фотографії з правильною корекцією та грамотним розміщенням. Візуальні зображення потрібно вміло чергувати із текстовими. У друкарнях, як правило, є готові шаблони ефективних брошур, і якщо ви не маєте найменшого уявлення, як має виглядати поліграфія, то завжди зможете ознайомитися з прикладами та вибрати щось найбільш відповідне.

    Перше враження також залежить від типу вибраного паперу. Як правило, брошури друкують на щільному, приємному на дотик папері. Він може бути ламінованим або неламінованим, гладким або шорстким, глянсовим або матовим. Вибір залежить від рекламованого продукту і, звичайно, бюджету. Папір – саме той елемент, який найбільше впливає на вартість.

    Ви завжди можете створити свою авторську оригінальну брошуру, надавши дизайнерам свої ексклюзивні ідеї. А стандартний варіант виробу, який ефективно працюватиме на розвиток, відповідає таким правилам.

    • Друк на офсеті. Це найдешевший спосіб друку, особливо якщо йдеться про великі тиражі. А якість картинки при цьому вражає своєю яскравістю, барвистістю, глибиною та насиченістю кольорів.
    • Ламінований папір. Це виглядає статусно, дорого, стильно і привертає більше уваги, ніж брошури на звичайному листовому папері.
    • Лакування. Тип постдрукарської обробки, який дасть вашій брошурі особливий лоск.
    • Зафарбовані поля. Білі межі брошури виглядають непрофесійно та некрасиво. Не слід використовувати цей прийом для друку ефективної поліграфії.

    Чим заповнити брошуру

    Головне завдання рекламної поліграфії – проінформувати потенційного клієнта про продукт, послугу, компанію. Існує кілька обов’язкових моментів, на які варто звертати увагу, щоб створити ефективні рекламні брошури.

    • Конкретика. Важливо розуміти, для яких цілей розробляється брошура, яким буде основний посил. Правильний інформаційний привід втілиться у грамотній та дієвій поліграфії.
    • Логіка. Інформація, викладена у брошурі, має бути максимально зрозумілою, лаконічною та доступною для сприйняття, логічною та структурованою. Не варто розтікатися думкою по дереву, використовувати складні художні обороти там, де це недоречно. Почати краще з найпростішого – розповіді про компанію, її діяльність. Не варто торкатися спірних моментів і розповідати про подолані труднощі. Рішення ефективніше – поділитись своїм досвідом, варіантами вирішених завдань. Потім можна перейти до опису продукту/послуги з обов’язковою згадкою про вигоди.
    • Відмінності від конкурентів. Щоб споживач вибрав продукт, він повинен розуміти його відмінність від аналогів. Використовуйте вагомі аргументи для переконання, вказуйте переваги своєї організації, уникаючи заїжджених кліше.
    • Єдиний стиль. Використання у брошурі корпоративних кольорів сприяє популяризації компанії. Загалом дизайн, колірна гама залежать від філософії та спрямованості бізнесу: екопродукти безглуздо виглядатимуть у червоних тонах, а дитячі товари – у чорних чи неонових.
    • Цільова аудиторія. Кожен продукт має свою групу людей, впливаючи на свідомість якої, можна отримати найкращий ефект.

    Замовляйте друк брошур у «Першій експериментальній друкарні» Харкова. І отримуйте чудовий результат за доступною ціною.

© 2009-2024 Перша зразкова друкарня
developer