Первая экспериментальная типография
Перша
зразкова
друкарня
Як поліграфія допомагає у розвитку бізнесу?
Новини
У чому різниця між оптовими та роздрібними замовленнями у поліграфії? Як поліграфія допомагає у розвитку бізнесу? Переваги листового офсетного друку Про що варто знати автору під час друку книг? У чому різниця кольорів RGB і CMYK? Друк фірмового меню Що таке ліфлет? З наступаючим Різдвом Христовим 2022 Цікава перфорація Рекламний плакат Future Book Forum З наступаючим Новим роком 2022 Часті помилки у дизайні поліграфічної продукції Які існують види кольоропроби? Як зробити рекламну брошуру ефективною? Що таке постдрукарська обробка і для чого вона потрібна? Нам 20 років! Шкали в офсетному друку Як привернути увагу до свого продукту Дизайн поліграфії Біговка у поліграфії Сенсорна книга 10 способів читати частіше та більше Газети Газета, яка виходить раз на чотири роки Акліматизація паперу Відкритий корінець Крейдований папір Принтери Перший книжковий супермаркет України Підготовка макету до друку Найбільший книжковий ринок у Харкові Book and Bed Чому важливо читати паперові книги? Лакування Вторинна переробка паперу Історія друку нот Палітурка Графічний дизайнер Дизайнерський папір та офсетний друк Унікальна бібліотека у Харкові Умовний друкований лист Книги-скульптури Книга з термочутливими сторінками Підводна бібліотека Самоклеюча плівка для друку Розмальовки Навчально-інструктивні плакати Нестандартні замовлення ТОП-3 поради від Першої експериментальної друкарні Розмальовки-антистрес Яка різниця між RGB та CMYK Культові журнали для чоловіків Перший журнал Книггери Виробничий процес Pantone ЧОМУ КНИГА – НАЙКРАЩИЙ ПОДАРУНОК Переваги звернення до друкарні HoReCa З Новим 2021 роком, дорогі друзі! Шрифти у поліграфії Кругління кутів Типологія журналів ЯК ВИГОТОВЛЯЮТЬ ФОРЗАЦИ? Періодичний друк Книги, як меблі Якість друку в поліграфії Виробництво паперу для поліграфії Постдрукарські процеси Book Nooks Факти про книги ТОП 5 лайфхаків від Першої експериментальної друкарні Найкультовіші плакати світу Книжкові іновації Про блокноти Трохи про науку ТОП 10 осінніх ідей від Першої експериментальної друкарні Найкрасивіші бібліотеки Парижа Кристалізовані Книги Книжки-іграшки Нам 19 років! «Наша крихка природна спадщина» Forbes Незвичайні книжкові рекорди з «Книги рекордів Гіннесса» Світ, в якому ми живемо Що таке dos-à-dos Дитячі журнали 20го століття Жіночі глянцеві журнали. Історія, світові тенденції. Поясні книги Осінні книжкові виставки Європи Доставка від нашої друкарні Наймініатюрніша кругла книга у світі Нова ниткошвейка А3 формата! Термоклейове кріплення Конгрев Оригінальні ідеї Історія створення блокнота Скільки в Україні читачів? Про безпеку нашого виробництва:) Трохи історії про книги Музеї книг Про листівки Корисні поради Глянець в інтер'єрі Як себе розважити влітку Цікаві пантони Drupa Про гроші Полиграфія влітку! Інтернет та поліграфія Термоклей+нитка Буккросинг ТОП – 5 🔥 популярних кольорів в поліграфії Суперкнига Про корінець Лавки-книги Друк блокнотів Календарі 2021 Найнезвичайніші книжки Львівський межнародний BookForum 2020 Про планування Про кольоропробу CMYK Розвиток світової поліграфії Перші друкарні Харкова Штанцформа для висічки Як правильно скласти технічне завдання Що таке трепінг З історії м'якого палітурки на скобі (тип 1) 5 способів, як захопити дітей читанням! Найдорожча книга у світі Що таке оверпрінт? Першій експериментальній друкарні 18 років! 19 ВЕРЕСНЯ 2018 ПЕРШІЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНій ДРУКАРНІ буде 17 РОКІВ! 16 років Першій експериментальній друкарні! Перша експериментальна друкарня закупила та встановила нове обладнання Перша експериментальна друкарня встановила нове обладнання Перша експериментальна друкарня святкує 15 років!
						

Як поліграфія допомагає у розвитку бізнесу?

Рекламна поліграфія вже багато років є одним із ефективних бізнес-інструментів. І навіть наступ цифрової ери не засунув її на далекий план. Доступна та економічна поліграфія для бізнесу відіграє величезну роль у процесі популяризації товарів, послуг та самого бренду. Тому без її грамотного використання провести успішну рекламну кампанію навряд чи вдасться.

Оформлені зі смаком, в гарному стилі, спрямовані на інтереси певної аудиторії, листівки, флаєри, візитки, листівки та ін. друкована продукція для бізнесу допомагає знайти нових клієнтів, привернути увагу до певних продуктів та їх характеристик, «підігріти» інтерес до бренду та його товарів, стимулюючи таким чином продажі.

Чому не варто відмовлятися від поліграфії?

У наш сучасний вік високих технологій друкована рекламна продукція для бізнесу не втрачає своєї актуальності. Вона не замінює цифрових методів просування і може існувати паралельно, оскільки зачіпає зовсім інші пласти аудиторії. Серед переваг використання поліграфії:

  • Невисока вартість. Поліграфія – найдоступніший варіант реклами та поширення інформації. Дозволити собі друковану продукцію можуть навіть бізнесмени-початківці.
  • Короткі терміни виготовлення. Сучасне обладнання дозволяє друкувати великі тиражі за короткий термін, тому інформацію оперативно доноситиметься до широкого кола людей.
  • Різноманітність. Кожен бізнес потребує вирішення певних завдань. Для всіх завдань можна підібрати різні варіанти комерційної поліграфії.
  • Тривалий контакт. Поліграфія може бути не лише красивою, а й корисною. Зберігаючи брендовані календарики, папки, візитки, клієнти постійно взаємодіють із пропозицією.
  • Ефективне привернення уваги. Існує маса технік та методів зробити друковану продукцію привабливою для споживача. Це робиться за допомогою дизайнерських рішень, оригінальних форматів, незвичайних варіантів оздоблення тощо.

Поліграфія для бізнесу може бути знеособленою чи персональною, фірмовою. У першому випадку реклама продукту, послуги чи бренду є завуальованою, прихованою, а у другому бренд безпосередньо заявляє про свої пропозиції. Брендована поліграфія є більш ефективною для розвитку бізнесу.

Особливості використання брендованої поліграфії

Фірмова поліграфічна продукція – це візитка кожної компанії. За її оформленням можна зробити висновки про саму компанію та продукцію. Комерційна поліграфія у великому тиражі допоможе швидко розширити аудиторію з мінімальними вкладеннями. Людям подобається сприймати продукт не через безликий екран, а через тактильні відчуття.

Основне завдання брендування – створити повноцінну історію товару, послуги. Щоб при згадці про назву бренду або будь-яку з його складових, у голові у людини вишиковувався зрозумілий ланцюжок. Підготовка брендованої поліграфії вимагає використання таких елементів:

  • текстові частини;
  • графіку;
  • фірмові ексклюзивні фішки;
  • єдину палітру кольорів.

Так, наприклад, складені в єдиних колірних композиціях календарі, брошури, листівки, папки, журнали вже стануть нагадуванням споживача про бренд. Одного разу сформований позитивний імідж працюватиме на бізнес дедалі краще. Тому бізнес-поліграфія покликана зацікавити споживача з першого погляду. Для цього вона має виглядати переконливо, вражаюче, впевнено.

Друкована продукція – сильний гравець на рекламній арені, при її правильному та грамотному використанні. «Перша експериментальна друкарня» краще за інших знає, як змусити поліграфію працювати та розвивати ваш бізнес. Ми генеруємо нові ідеї та втілюємо ваші макети, створюємо ефективні дизайни та друкуємо великі тиражі. Телефонуйте зараз, щоб дізнатися подробиці або зробити замовлення.

scroll
  • Як поліграфія допомагає у розвитку бізнесу?

    Як поліграфія допомагає у розвитку бізнесу?

    Рекламна поліграфія вже багато років є одним із ефективних бізнес-інструментів. І навіть наступ цифрової ери не засунув її на далекий план. Доступна та економічна поліграфія для бізнесу відіграє величезну роль у процесі популяризації товарів, послуг та самого бренду. Тому без її грамотного використання провести успішну рекламну кампанію навряд чи вдасться.

    Оформлені зі смаком, в гарному стилі, спрямовані на інтереси певної аудиторії, листівки, флаєри, візитки, листівки та ін. друкована продукція для бізнесу допомагає знайти нових клієнтів, привернути увагу до певних продуктів та їх характеристик, «підігріти» інтерес до бренду та його товарів, стимулюючи таким чином продажі.

    Чому не варто відмовлятися від поліграфії?

    У наш сучасний вік високих технологій друкована рекламна продукція для бізнесу не втрачає своєї актуальності. Вона не замінює цифрових методів просування і може існувати паралельно, оскільки зачіпає зовсім інші пласти аудиторії. Серед переваг використання поліграфії:

    • Невисока вартість. Поліграфія – найдоступніший варіант реклами та поширення інформації. Дозволити собі друковану продукцію можуть навіть бізнесмени-початківці.
    • Короткі терміни виготовлення. Сучасне обладнання дозволяє друкувати великі тиражі за короткий термін, тому інформацію оперативно доноситиметься до широкого кола людей.
    • Різноманітність. Кожен бізнес потребує вирішення певних завдань. Для всіх завдань можна підібрати різні варіанти комерційної поліграфії.
    • Тривалий контакт. Поліграфія може бути не лише красивою, а й корисною. Зберігаючи брендовані календарики, папки, візитки, клієнти постійно взаємодіють із пропозицією.
    • Ефективне привернення уваги. Існує маса технік та методів зробити друковану продукцію привабливою для споживача. Це робиться за допомогою дизайнерських рішень, оригінальних форматів, незвичайних варіантів оздоблення тощо.

    Поліграфія для бізнесу може бути знеособленою чи персональною, фірмовою. У першому випадку реклама продукту, послуги чи бренду є завуальованою, прихованою, а у другому бренд безпосередньо заявляє про свої пропозиції. Брендована поліграфія є більш ефективною для розвитку бізнесу.

    Особливості використання брендованої поліграфії

    Фірмова поліграфічна продукція – це візитка кожної компанії. За її оформленням можна зробити висновки про саму компанію та продукцію. Комерційна поліграфія у великому тиражі допоможе швидко розширити аудиторію з мінімальними вкладеннями. Людям подобається сприймати продукт не через безликий екран, а через тактильні відчуття.

    Основне завдання брендування – створити повноцінну історію товару, послуги. Щоб при згадці про назву бренду або будь-яку з його складових, у голові у людини вишиковувався зрозумілий ланцюжок. Підготовка брендованої поліграфії вимагає використання таких елементів:

    • текстові частини;
    • графіку;
    • фірмові ексклюзивні фішки;
    • єдину палітру кольорів.

    Так, наприклад, складені в єдиних колірних композиціях календарі, брошури, листівки, папки, журнали вже стануть нагадуванням споживача про бренд. Одного разу сформований позитивний імідж працюватиме на бізнес дедалі краще. Тому бізнес-поліграфія покликана зацікавити споживача з першого погляду. Для цього вона має виглядати переконливо, вражаюче, впевнено.

    Друкована продукція – сильний гравець на рекламній арені, при її правильному та грамотному використанні. «Перша експериментальна друкарня» краще за інших знає, як змусити поліграфію працювати та розвивати ваш бізнес. Ми генеруємо нові ідеї та втілюємо ваші макети, створюємо ефективні дизайни та друкуємо великі тиражі. Телефонуйте зараз, щоб дізнатися подробиці або зробити замовлення.

© 2009-2024 Перша зразкова друкарня
developer