Первая экспериментальная типография
Перша
зразкова
друкарня
Часті помилки у дизайні поліграфічної продукції
Новини
У чому різниця між оптовими та роздрібними замовленнями у поліграфії? Як поліграфія допомагає у розвитку бізнесу? Переваги листового офсетного друку Про що варто знати автору під час друку книг? У чому різниця кольорів RGB і CMYK? Друк фірмового меню Що таке ліфлет? З наступаючим Різдвом Христовим 2022 Цікава перфорація Рекламний плакат Future Book Forum З наступаючим Новим роком 2022 Часті помилки у дизайні поліграфічної продукції Які існують види кольоропроби? Як зробити рекламну брошуру ефективною? Що таке постдрукарська обробка і для чого вона потрібна? Нам 20 років! Шкали в офсетному друку Як привернути увагу до свого продукту Дизайн поліграфії Біговка у поліграфії Сенсорна книга 10 способів читати частіше та більше Газети Газета, яка виходить раз на чотири роки Акліматизація паперу Відкритий корінець Крейдований папір Принтери Перший книжковий супермаркет України Підготовка макету до друку Найбільший книжковий ринок у Харкові Book and Bed Чому важливо читати паперові книги? Лакування Вторинна переробка паперу Історія друку нот Палітурка Графічний дизайнер Дизайнерський папір та офсетний друк Унікальна бібліотека у Харкові Умовний друкований лист Книги-скульптури Книга з термочутливими сторінками Підводна бібліотека Самоклеюча плівка для друку Розмальовки Навчально-інструктивні плакати Нестандартні замовлення ТОП-3 поради від Першої експериментальної друкарні Розмальовки-антистрес Яка різниця між RGB та CMYK Культові журнали для чоловіків Перший журнал Книггери Виробничий процес Pantone ЧОМУ КНИГА – НАЙКРАЩИЙ ПОДАРУНОК Переваги звернення до друкарні HoReCa З Новим 2021 роком, дорогі друзі! Шрифти у поліграфії Кругління кутів Типологія журналів ЯК ВИГОТОВЛЯЮТЬ ФОРЗАЦИ? Періодичний друк Книги, як меблі Якість друку в поліграфії Виробництво паперу для поліграфії Постдрукарські процеси Book Nooks Факти про книги ТОП 5 лайфхаків від Першої експериментальної друкарні Найкультовіші плакати світу Книжкові іновації Про блокноти Трохи про науку ТОП 10 осінніх ідей від Першої експериментальної друкарні Найкрасивіші бібліотеки Парижа Кристалізовані Книги Книжки-іграшки Нам 19 років! «Наша крихка природна спадщина» Forbes Незвичайні книжкові рекорди з «Книги рекордів Гіннесса» Світ, в якому ми живемо Що таке dos-à-dos Дитячі журнали 20го століття Жіночі глянцеві журнали. Історія, світові тенденції. Поясні книги Осінні книжкові виставки Європи Доставка від нашої друкарні Наймініатюрніша кругла книга у світі Нова ниткошвейка А3 формата! Термоклейове кріплення Конгрев Оригінальні ідеї Історія створення блокнота Скільки в Україні читачів? Про безпеку нашого виробництва:) Трохи історії про книги Музеї книг Про листівки Корисні поради Глянець в інтер'єрі Як себе розважити влітку Цікаві пантони Drupa Про гроші Полиграфія влітку! Інтернет та поліграфія Термоклей+нитка Буккросинг ТОП – 5 🔥 популярних кольорів в поліграфії Суперкнига Про корінець Лавки-книги Друк блокнотів Календарі 2021 Найнезвичайніші книжки Львівський межнародний BookForum 2020 Про планування Про кольоропробу CMYK Розвиток світової поліграфії Перші друкарні Харкова Штанцформа для висічки Як правильно скласти технічне завдання Що таке трепінг З історії м'якого палітурки на скобі (тип 1) 5 способів, як захопити дітей читанням! Найдорожча книга у світі Що таке оверпрінт? Першій експериментальній друкарні 18 років! 19 ВЕРЕСНЯ 2018 ПЕРШІЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНій ДРУКАРНІ буде 17 РОКІВ! 16 років Першій експериментальній друкарні! Перша експериментальна друкарня закупила та встановила нове обладнання Перша експериментальна друкарня встановила нове обладнання Перша експериментальна друкарня святкує 15 років!
						

Часті помилки у дизайні поліграфічної продукції

Поліграфія – потужний рекламний інструмент, але тільки в тому випадку, якщо зробити його якісно. Незалежно від того, потрібні вам невеликі візитки або широкі банери, підготовка поліграфічної продукції повинна бути організована грамотно та красиво. Допущені помилки можуть негативно позначитися не лише на сприйнятті виробів, а й безпосередньо на вашому доході.

Пропонуємо вам вивчити основні помилки, яких можуть припускатися дизайнери під час створення макетів поліграфії. У такому разі ви зможете самостійно проконтролювати процес і вчасно виправити проблеми, якщо раптом фахівці їх допустять.

ТОП-5 помилок дизайнерів у поліграфії

Якість готового виробу не має постраждати! Тому так важливо прибрати все, що не влаштовує, ще до того, як тираж надіслано до друку. У дизайні не можна допускати таких моментів.

Немає припусків

Якщо значущі деталі дизайну розташовані дуже близько до краю листа, є велика ймовірність, що під час друку та подальшої обробки вони просто обріжуться. Навіть найсучасніше та надійне обладнання не може гарантувати відсутність похибок.

Припуски умовно окреслюють безпечну зону, за яку не виходить ні текст, ні зображення. Все, що знаходиться всередині їх меж – точно не буде зрізане друкарським чи різальним обладнанням. Для виробів складної форми потрібно залишати припуски 3 мм, а для будь-яких прямокутних – 2 мм.

Растрові зображення з низькою роздільною здатністю

Навіть якщо в електронному варіанті зображення виглядає чітким, зовсім не факт, що воно залишиться таким під час друку. Результат залежить від вихідної якості. Воно має становити не менше 200 dpi, а краще – 300 dpi, особливо якщо йдеться про деталізовані картинки, обличчя, зображення з безліччю об’єктів.

Як визначити растрове зображення? Найпростіше з його розширення: .gif, .tiff, .jpeg або .png – маркери растрових картинок. Це або окремі елементи, або весь дизайн поліграфії може бути растровим.

Перевантаженість шрифтами

У гонитві за красою та оригінальністю потрібно знати міру. Якщо в макеті використовується більше двох основних шрифтів, він виглядає незграбно, метушливо, громіздко. Текст рекламної поліграфії має виглядати єдиним цілим, не варто збивати читача з пантелику різнокаліберними шрифтами, навіть якщо вони окремо виглядають красиво.

Простий і зрозумілий дизайн завжди пріоритетніший за химерний. Бажаєте виділитися серед конкурентів? Краще вигадати оригінальну ідею або унікальну пропозицію, ніж зіграти на шрифтовому оформленні.

Немає оверпринту

Оверпринт – опція, яка дозволяє друкувати текст поверх тла. При її відключенні написане виглядає розмазаним, нечітким і незручним для читання. З більшою часткою ймовірності читач не захоче додатково напружувати очі вивчення пропозиції. Це стосується не лише тексту, а й дрібних зображень, деталей, тонких ліній у кресленнях, таблицях.

Щоб друк макету не обернувся проблемою, обов’язково потрібно включати оверпринт при використанні чорного тексту до 14 кегля або чорних ліній до 2 мм завтовшки.

Використання тріадного друку

Щодо дрібних деталей, ліній, маленьких шрифтів, так само, як попередній пункт. Тріадний спосіб є друком трьома основними кольорами – блакитним, жовтим, пурпурним. Шляхом змішування даних фарб може вийде чорний колір, який у деяких випадках здатний давати непередбачувані «побічні ефекти».

Так, навколо складеного чорного тексту може раптово з’явитися кольорова райдужна оболонка, схожа на 3D ефект від стереоскопа. В окремих випадках це виглядає красиво, але доречно не завжди в рекламній поліграфії. Читач незвично може подумати, що в нього розпливається в очах.

Тепер ви знаєте, які помилки в макетах у жодному разі не варто залишати без уваги. Звертайтеся до «Першої експериментальної друкарні», щоб уникнути всіх перерахованих вище та багатьох інших дефектів. Наші спеціалісти подбають про те, щоб ви отримали ідеальний результат!

scroll
  • Часті помилки у дизайні поліграфічної продукції

    Часті помилки у дизайні поліграфічної продукції

    Поліграфія – потужний рекламний інструмент, але тільки в тому випадку, якщо зробити його якісно. Незалежно від того, потрібні вам невеликі візитки або широкі банери, підготовка поліграфічної продукції повинна бути організована грамотно та красиво. Допущені помилки можуть негативно позначитися не лише на сприйнятті виробів, а й безпосередньо на вашому доході.

    Пропонуємо вам вивчити основні помилки, яких можуть припускатися дизайнери під час створення макетів поліграфії. У такому разі ви зможете самостійно проконтролювати процес і вчасно виправити проблеми, якщо раптом фахівці їх допустять.

    ТОП-5 помилок дизайнерів у поліграфії

    Якість готового виробу не має постраждати! Тому так важливо прибрати все, що не влаштовує, ще до того, як тираж надіслано до друку. У дизайні не можна допускати таких моментів.

    Немає припусків

    Якщо значущі деталі дизайну розташовані дуже близько до краю листа, є велика ймовірність, що під час друку та подальшої обробки вони просто обріжуться. Навіть найсучасніше та надійне обладнання не може гарантувати відсутність похибок.

    Припуски умовно окреслюють безпечну зону, за яку не виходить ні текст, ні зображення. Все, що знаходиться всередині їх меж – точно не буде зрізане друкарським чи різальним обладнанням. Для виробів складної форми потрібно залишати припуски 3 мм, а для будь-яких прямокутних – 2 мм.

    Растрові зображення з низькою роздільною здатністю

    Навіть якщо в електронному варіанті зображення виглядає чітким, зовсім не факт, що воно залишиться таким під час друку. Результат залежить від вихідної якості. Воно має становити не менше 200 dpi, а краще – 300 dpi, особливо якщо йдеться про деталізовані картинки, обличчя, зображення з безліччю об’єктів.

    Як визначити растрове зображення? Найпростіше з його розширення: .gif, .tiff, .jpeg або .png – маркери растрових картинок. Це або окремі елементи, або весь дизайн поліграфії може бути растровим.

    Перевантаженість шрифтами

    У гонитві за красою та оригінальністю потрібно знати міру. Якщо в макеті використовується більше двох основних шрифтів, він виглядає незграбно, метушливо, громіздко. Текст рекламної поліграфії має виглядати єдиним цілим, не варто збивати читача з пантелику різнокаліберними шрифтами, навіть якщо вони окремо виглядають красиво.

    Простий і зрозумілий дизайн завжди пріоритетніший за химерний. Бажаєте виділитися серед конкурентів? Краще вигадати оригінальну ідею або унікальну пропозицію, ніж зіграти на шрифтовому оформленні.

    Немає оверпринту

    Оверпринт – опція, яка дозволяє друкувати текст поверх тла. При її відключенні написане виглядає розмазаним, нечітким і незручним для читання. З більшою часткою ймовірності читач не захоче додатково напружувати очі вивчення пропозиції. Це стосується не лише тексту, а й дрібних зображень, деталей, тонких ліній у кресленнях, таблицях.

    Щоб друк макету не обернувся проблемою, обов’язково потрібно включати оверпринт при використанні чорного тексту до 14 кегля або чорних ліній до 2 мм завтовшки.

    Використання тріадного друку

    Щодо дрібних деталей, ліній, маленьких шрифтів, так само, як попередній пункт. Тріадний спосіб є друком трьома основними кольорами – блакитним, жовтим, пурпурним. Шляхом змішування даних фарб може вийде чорний колір, який у деяких випадках здатний давати непередбачувані «побічні ефекти».

    Так, навколо складеного чорного тексту може раптово з’явитися кольорова райдужна оболонка, схожа на 3D ефект від стереоскопа. В окремих випадках це виглядає красиво, але доречно не завжди в рекламній поліграфії. Читач незвично може подумати, що в нього розпливається в очах.

    Тепер ви знаєте, які помилки в макетах у жодному разі не варто залишати без уваги. Звертайтеся до «Першої експериментальної друкарні», щоб уникнути всіх перерахованих вище та багатьох інших дефектів. Наші спеціалісти подбають про те, щоб ви отримали ідеальний результат!

© 2009-2024 Перша зразкова друкарня
developer