Первая экспериментальная типография
Перша
зразкова
друкарня
Друк фірмового меню
Новини
У чому різниця між оптовими та роздрібними замовленнями у поліграфії? Як поліграфія допомагає у розвитку бізнесу? Переваги листового офсетного друку Про що варто знати автору під час друку книг? У чому різниця кольорів RGB і CMYK? Друк фірмового меню Що таке ліфлет? З наступаючим Різдвом Христовим 2022 Цікава перфорація Рекламний плакат Future Book Forum З наступаючим Новим роком 2022 Часті помилки у дизайні поліграфічної продукції Які існують види кольоропроби? Як зробити рекламну брошуру ефективною? Що таке постдрукарська обробка і для чого вона потрібна? Нам 20 років! Шкали в офсетному друку Як привернути увагу до свого продукту Дизайн поліграфії Біговка у поліграфії Сенсорна книга 10 способів читати частіше та більше Газети Газета, яка виходить раз на чотири роки Акліматизація паперу Відкритий корінець Крейдований папір Принтери Перший книжковий супермаркет України Підготовка макету до друку Найбільший книжковий ринок у Харкові Book and Bed Чому важливо читати паперові книги? Лакування Вторинна переробка паперу Історія друку нот Палітурка Графічний дизайнер Дизайнерський папір та офсетний друк Унікальна бібліотека у Харкові Умовний друкований лист Книги-скульптури Книга з термочутливими сторінками Підводна бібліотека Самоклеюча плівка для друку Розмальовки Навчально-інструктивні плакати Нестандартні замовлення ТОП-3 поради від Першої експериментальної друкарні Розмальовки-антистрес Яка різниця між RGB та CMYK Культові журнали для чоловіків Перший журнал Книггери Виробничий процес Pantone ЧОМУ КНИГА – НАЙКРАЩИЙ ПОДАРУНОК Переваги звернення до друкарні HoReCa З Новим 2021 роком, дорогі друзі! Шрифти у поліграфії Кругління кутів Типологія журналів ЯК ВИГОТОВЛЯЮТЬ ФОРЗАЦИ? Періодичний друк Книги, як меблі Якість друку в поліграфії Виробництво паперу для поліграфії Постдрукарські процеси Book Nooks Факти про книги ТОП 5 лайфхаків від Першої експериментальної друкарні Найкультовіші плакати світу Книжкові іновації Про блокноти Трохи про науку ТОП 10 осінніх ідей від Першої експериментальної друкарні Найкрасивіші бібліотеки Парижа Кристалізовані Книги Книжки-іграшки Нам 19 років! «Наша крихка природна спадщина» Forbes Незвичайні книжкові рекорди з «Книги рекордів Гіннесса» Світ, в якому ми живемо Що таке dos-à-dos Дитячі журнали 20го століття Жіночі глянцеві журнали. Історія, світові тенденції. Поясні книги Осінні книжкові виставки Європи Доставка від нашої друкарні Наймініатюрніша кругла книга у світі Нова ниткошвейка А3 формата! Термоклейове кріплення Конгрев Оригінальні ідеї Історія створення блокнота Скільки в Україні читачів? Про безпеку нашого виробництва:) Трохи історії про книги Музеї книг Про листівки Корисні поради Глянець в інтер'єрі Як себе розважити влітку Цікаві пантони Drupa Про гроші Полиграфія влітку! Інтернет та поліграфія Термоклей+нитка Буккросинг ТОП – 5 🔥 популярних кольорів в поліграфії Суперкнига Про корінець Лавки-книги Друк блокнотів Календарі 2021 Найнезвичайніші книжки Львівський межнародний BookForum 2020 Про планування Про кольоропробу CMYK Розвиток світової поліграфії Перші друкарні Харкова Штанцформа для висічки Як правильно скласти технічне завдання Що таке трепінг З історії м'якого палітурки на скобі (тип 1) 5 способів, як захопити дітей читанням! Найдорожча книга у світі Що таке оверпрінт? Першій експериментальній друкарні 18 років! 19 ВЕРЕСНЯ 2018 ПЕРШІЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНій ДРУКАРНІ буде 17 РОКІВ! 16 років Першій експериментальній друкарні! Перша експериментальна друкарня закупила та встановила нове обладнання Перша експериментальна друкарня встановила нове обладнання Перша експериментальна друкарня святкує 15 років!
						

Друк фірмового меню

Друк фірмового меню: що потрібно знати?

Меню – це не лише гастрономічний путівник вашого ресторану, а й важливий маркетинговий поліграфічний інструмент. При виготовленні фірмового меню потрібно враховувати безліч нюансів – стиль закладу, інтер’єр, зовнішнє оформлення, кухня і т.д. Грамотно оформлена поліграфія здатна в рази збільшити відвідуваність ресторану та виручку: за рахунок підвищення апетиту під час перегляду сторінок клієнт часто замовляє більше, отже, залишає у закладі більше грошей.

Ще одним маркетинговим трюком є ​​використання меню як рекламного носія. Якщо відвідувач довіряє ресторану, він неусвідомлено починає довіряти і всьому, що з ним пов’язано, зокрема, рекламні оголошення на поліграфії. Таким чином, розміщення реклами може принести користь не тільки ресторану, а й стороннім компаніям.

Які бувають меню

Ми вже з’ясували, що друк меню є важливим і відповідальним кроком. Пропонуємо розібратися у різновидах цього виду поліграфії. Відповідно до міжнародної класифікації ресторанів меню бувають:

  • А-ля карт. Для закладів преміум-класу із зазначенням вартості.
  • Табльдот. Декілька варіантів страв за однаковою вартістю (наприклад, бізнес-ланчі).
  • А парт. Список страв у встановлений час на замовлення.
  • Дю-жур. “Дежурні” страви.
  • Туристське меню. Акцент на низьку вартість та високу поживність страв.

Визначивши, який з варіантів ви хочете отримати (в одному меню також може поєднуватися кілька видів), можна переходити до дизайну та оформлення.

Формат та дизайн меню

Перше, що потрібно для друку меню – визначитися з його форматами. Вибирати потрібно, виходячи із стилістики та концепції закладу. Меню може бути у формі:

  • Аркуша. Розмір А4 зазвичай використовується для будь-яких сезонних пропозицій, які подаються разом з основним меню. Деякі заклади віддають перевагу даному концепту як безпосередньо основному виробу, в такому випадку, як правило, вибирають формат А3.
  • Буклета. Цей той самий лист, тільки складений у кілька разів за допомогою біговки. Містить друкований текст та зображення страви/напою. Таке меню виглядає компактним, зручне як для офіціантів, так і для відвідувачів. Часто буклети зі спеціальними пропозиціями виставляються на столики, і гості одразу можуть ознайомитися з їх змістом.
  • Плаката. Такий формат вішається на вітрину біля входу або перед стійкою замовлення. Як правило, це не єдиний варіант меню у закладі. Використовується він для того, щоб привабити гостей яскравим оформленням, ознайомити зі списком страв та ціновим діапазоном.
  • Будиночка. Настільний варіант меню у вигляді трикутника. Інформує про акції, спеціальні ціни, сезонні страви та інші ексклюзивні пропозиції ресторану. Інформація розміщується на гранях «будиночка» – по одній або кількох позиціях на кожній грані.
  • Флаєра. Спецпропозиції, розміщені на міні-листівці, покликані залучити відвідувача до закладу. Тому вони мають бути яскравими, цікавими, що запам’ятовуються. Часто ресторанні флаєри використовуються як роздавальна поліграфія.
  • Многосторінкового каталогу. Формат, що найчастіше зустрічається, звичний кожному відвідувачу. Приносна книжечка містить весь список страв, розсортований за категоріями. Як правило, починається каталог із сніданків або закусок, потім йдуть салати, перші, другі страви, десерти. Барна карта може бути представлена ​​в окремому каталозі або завершувати основну.

Матеріали для виготовлення меню

Окрім смачного та красивого зовнішнього вигляду меню також має бути практичним та довговічним, оскільки використовується часто та не завжди акуратними гостями. Поліграфія виготовляється з:

  • Дизайнерський папір, крафт. Такі варіанти обирають заклади преміум-класу. Вони виглядають красиво, стильно, ефектно і, звичайно, досить практичні.
  • Мелованого паперу. Щільність до 300 г/м2. Чим щільніше, тим міцніше. Це найкращий з усіх варіантів співвідношення ціни і якості. Коштує недорого і здатний передавати весь спектр кольорів, відтінків та півтонів.
  • Шкіри. Йдеться про картонну обкладинку, оббиту якісною натуральною або еко-шкірою. Вибір закладів, що переживають за репутацію, елітних, ексклюзивних. Це досить дороге рішення, але виправдане своїм «довгожиттям».
  • Пластика. Не дуже популярний варіант, але життєздатний і довговічний.

Кріпляться всі перераховані матеріали на скоби, скріпки, нитки, кільця, пружини, клей, швидкозшивачі тощо. Ви завжди можете роздрукувати меню для кафе та замовити постдрукарську обробку, щоб надати сторінкам велику міцність та ефектний зовнішній вигляд. У «Першій експериментальній друкарні» вам підкажуть найкращий варіант для кожного конкретного випадку.

scroll
  • Друк фірмового меню

    Друк фірмового меню

    Друк фірмового меню: що потрібно знати?

    Меню – це не лише гастрономічний путівник вашого ресторану, а й важливий маркетинговий поліграфічний інструмент. При виготовленні фірмового меню потрібно враховувати безліч нюансів – стиль закладу, інтер’єр, зовнішнє оформлення, кухня і т.д. Грамотно оформлена поліграфія здатна в рази збільшити відвідуваність ресторану та виручку: за рахунок підвищення апетиту під час перегляду сторінок клієнт часто замовляє більше, отже, залишає у закладі більше грошей.

    Ще одним маркетинговим трюком є ​​використання меню як рекламного носія. Якщо відвідувач довіряє ресторану, він неусвідомлено починає довіряти і всьому, що з ним пов’язано, зокрема, рекламні оголошення на поліграфії. Таким чином, розміщення реклами може принести користь не тільки ресторану, а й стороннім компаніям.

    Які бувають меню

    Ми вже з’ясували, що друк меню є важливим і відповідальним кроком. Пропонуємо розібратися у різновидах цього виду поліграфії. Відповідно до міжнародної класифікації ресторанів меню бувають:

    • А-ля карт. Для закладів преміум-класу із зазначенням вартості.
    • Табльдот. Декілька варіантів страв за однаковою вартістю (наприклад, бізнес-ланчі).
    • А парт. Список страв у встановлений час на замовлення.
    • Дю-жур. “Дежурні” страви.
    • Туристське меню. Акцент на низьку вартість та високу поживність страв.

    Визначивши, який з варіантів ви хочете отримати (в одному меню також може поєднуватися кілька видів), можна переходити до дизайну та оформлення.

    Формат та дизайн меню

    Перше, що потрібно для друку меню – визначитися з його форматами. Вибирати потрібно, виходячи із стилістики та концепції закладу. Меню може бути у формі:

    • Аркуша. Розмір А4 зазвичай використовується для будь-яких сезонних пропозицій, які подаються разом з основним меню. Деякі заклади віддають перевагу даному концепту як безпосередньо основному виробу, в такому випадку, як правило, вибирають формат А3.
    • Буклета. Цей той самий лист, тільки складений у кілька разів за допомогою біговки. Містить друкований текст та зображення страви/напою. Таке меню виглядає компактним, зручне як для офіціантів, так і для відвідувачів. Часто буклети зі спеціальними пропозиціями виставляються на столики, і гості одразу можуть ознайомитися з їх змістом.
    • Плаката. Такий формат вішається на вітрину біля входу або перед стійкою замовлення. Як правило, це не єдиний варіант меню у закладі. Використовується він для того, щоб привабити гостей яскравим оформленням, ознайомити зі списком страв та ціновим діапазоном.
    • Будиночка. Настільний варіант меню у вигляді трикутника. Інформує про акції, спеціальні ціни, сезонні страви та інші ексклюзивні пропозиції ресторану. Інформація розміщується на гранях «будиночка» – по одній або кількох позиціях на кожній грані.
    • Флаєра. Спецпропозиції, розміщені на міні-листівці, покликані залучити відвідувача до закладу. Тому вони мають бути яскравими, цікавими, що запам’ятовуються. Часто ресторанні флаєри використовуються як роздавальна поліграфія.
    • Многосторінкового каталогу. Формат, що найчастіше зустрічається, звичний кожному відвідувачу. Приносна книжечка містить весь список страв, розсортований за категоріями. Як правило, починається каталог із сніданків або закусок, потім йдуть салати, перші, другі страви, десерти. Барна карта може бути представлена ​​в окремому каталозі або завершувати основну.

    Матеріали для виготовлення меню

    Окрім смачного та красивого зовнішнього вигляду меню також має бути практичним та довговічним, оскільки використовується часто та не завжди акуратними гостями. Поліграфія виготовляється з:

    • Дизайнерський папір, крафт. Такі варіанти обирають заклади преміум-класу. Вони виглядають красиво, стильно, ефектно і, звичайно, досить практичні.
    • Мелованого паперу. Щільність до 300 г/м2. Чим щільніше, тим міцніше. Це найкращий з усіх варіантів співвідношення ціни і якості. Коштує недорого і здатний передавати весь спектр кольорів, відтінків та півтонів.
    • Шкіри. Йдеться про картонну обкладинку, оббиту якісною натуральною або еко-шкірою. Вибір закладів, що переживають за репутацію, елітних, ексклюзивних. Це досить дороге рішення, але виправдане своїм «довгожиттям».
    • Пластика. Не дуже популярний варіант, але життєздатний і довговічний.

    Кріпляться всі перераховані матеріали на скоби, скріпки, нитки, кільця, пружини, клей, швидкозшивачі тощо. Ви завжди можете роздрукувати меню для кафе та замовити постдрукарську обробку, щоб надати сторінкам велику міцність та ефектний зовнішній вигляд. У «Першій експериментальній друкарні» вам підкажуть найкращий варіант для кожного конкретного випадку.

© 2009-2024 Перша зразкова друкарня
developer