Як привернути увагу до свого продукту
У зв’язку з обмеженнями, що вводяться, багато компаній переживають не найкращі часи і спад активності клієнтів. Постає питання, як привернути увагу до свого продукту. Розсилка друкованої продукції може допомогти брендам виділитись серед іншого інформаційного шуму. Представляємо Вашій увазі кілька переваг поштових розсилок:
1. Персональний контакт. Багато людей проводять час удома, і можливість отримати пошту – велика перевага. Це виділяє бренд на тлі інших, адже більшість обирають для просування Інтернету або телебачення. Пропозиція чогось фізичного посилює контакт та може забезпечити лояльність клієнтів.
2. Довготривале зберігання. Друкована продукція є надзвичайно ефективною. На це впливає ще й ефект несподіванки, адже якщо клієнти звикли бачити щоденні рекламні розсилки своєю електронною поштою, розсилка друкованих каталогів однозначно приверне увагу. Фізичний носій означає і те, що він залишиться вдома довше. Адже не так легко натиснути кнопку видалення у реальному житті.
3. Продовження спілкування. Хоча під час кризи компанії зазвичай зменшують витрати на маркетинг, важливо продовжувати підтримувати контакти з клієнтами. Той, хто продовжував рухатись під час кризи, залишиться попереду.Розсилка друкованої продукції клієнтам може стати для компанії рятівним колом. Перша експериментальна друкарня у Харкові якісно, оперативно та з любов’ю виготовить для Вас каталоги, брошури, буклети, листівки та іншу друковану продукцію.
Звертайтесь до професіоналів! Ми завжди на зв’язку!
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55
www.exp-print.com.ua
Як привернути увагу до свого продукту
У зв’язку з обмеженнями, що вводяться, багато компаній переживають не найкращі часи і спад активності клієнтів. Постає питання, як привернути увагу до свого продукту. Розсилка друкованої продукції може допомогти брендам виділитись серед іншого інформаційного шуму. Представляємо Вашій увазі кілька переваг поштових розсилок:
1. Персональний контакт. Багато людей проводять час удома, і можливість отримати пошту – велика перевага. Це виділяє бренд на тлі інших, адже більшість обирають для просування Інтернету або телебачення. Пропозиція чогось фізичного посилює контакт та може забезпечити лояльність клієнтів.
2. Довготривале зберігання. Друкована продукція є надзвичайно ефективною. На це впливає ще й ефект несподіванки, адже якщо клієнти звикли бачити щоденні рекламні розсилки своєю електронною поштою, розсилка друкованих каталогів однозначно приверне увагу. Фізичний носій означає і те, що він залишиться вдома довше. Адже не так легко натиснути кнопку видалення у реальному житті.
3. Продовження спілкування. Хоча під час кризи компанії зазвичай зменшують витрати на маркетинг, важливо продовжувати підтримувати контакти з клієнтами. Той, хто продовжував рухатись під час кризи, залишиться попереду.Розсилка друкованої продукції клієнтам може стати для компанії рятівним колом. Перша експериментальна друкарня у Харкові якісно, оперативно та з любов’ю виготовить для Вас каталоги, брошури, буклети, листівки та іншу друковану продукцію.
Звертайтесь до професіоналів! Ми завжди на зв’язку!
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55
www.exp-print.com.ua