Типологія журналів
Добрий ранок! Бажаємо Вам з посмішкою на устах розпочати новий тиждень і зберегти чудовий настрій протягом усього тижня.
Глянсові, ілюстровані журнали відносяться до друкарських засобів масової інформації, вони займають проміжне положення в медіа індустрії між газетами та книгами, що визначає їх специфіку. На відміну від газет та книг, в яких переважає текст, а зображення, фотографії, карикатури та ін. є тільки ілюстрацією до тексту, в журналі візуальний та вербальний компоненти співіснують як рівні частини цілого. Розрізняють типологію журналів як особливий тип ЗМІ за:
▪️періодичністю – тижневик, це тип видання, який на сьогодні найактивніше розвивається і має великий читацький попит, оскільки в порівнянні з щомісячником оперативно відгукується на актуальні події і має можливість глибше й докладніше аналізувати їх; видання, що виходять раз в декаду, раз в 2 тижні, щомісячник, видання виходять раз в два місяці, один раз у квартал, піврічне видання;
▪️змістом – суспільно-політичні, літературно-художні, виробничо-технічні, науково-галузеві, науково-популярні, науково-інформаційні, аналітичні, реферативні, бібліографічні журнали, сатиричні (гумористичні), спортивні, журнали універсального (загального) змісту (так звані life – style magazine).
▪️цільовою аудиторією – видання, призначені для певних статево-вікових категорій (дитячі, жіночі/чоловічі видання).
“Перша експериментальна друкарня” має багаторічний досвід друку журналів різних накладів та форматів.
Замовте за вигідною ціною друк журналів, каталогів, книг, буклетів, брошур, яскравих плакатів, календарів, блокнотів у менеджерів кращої друкарні країни.
Чекаємо Ваших дзвінків та листів на електронні адреси.
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55
Типологія журналів
Добрий ранок! Бажаємо Вам з посмішкою на устах розпочати новий тиждень і зберегти чудовий настрій протягом усього тижня.
Глянсові, ілюстровані журнали відносяться до друкарських засобів масової інформації, вони займають проміжне положення в медіа індустрії між газетами та книгами, що визначає їх специфіку. На відміну від газет та книг, в яких переважає текст, а зображення, фотографії, карикатури та ін. є тільки ілюстрацією до тексту, в журналі візуальний та вербальний компоненти співіснують як рівні частини цілого. Розрізняють типологію журналів як особливий тип ЗМІ за:
▪️періодичністю – тижневик, це тип видання, який на сьогодні найактивніше розвивається і має великий читацький попит, оскільки в порівнянні з щомісячником оперативно відгукується на актуальні події і має можливість глибше й докладніше аналізувати їх; видання, що виходять раз в декаду, раз в 2 тижні, щомісячник, видання виходять раз в два місяці, один раз у квартал, піврічне видання;
▪️змістом – суспільно-політичні, літературно-художні, виробничо-технічні, науково-галузеві, науково-популярні, науково-інформаційні, аналітичні, реферативні, бібліографічні журнали, сатиричні (гумористичні), спортивні, журнали універсального (загального) змісту (так звані life – style magazine).
▪️цільовою аудиторією – видання, призначені для певних статево-вікових категорій (дитячі, жіночі/чоловічі видання).
“Перша експериментальна друкарня” має багаторічний досвід друку журналів різних накладів та форматів.
Замовте за вигідною ціною друк журналів, каталогів, книг, буклетів, брошур, яскравих плакатів, календарів, блокнотів у менеджерів кращої друкарні країни.
Чекаємо Ваших дзвінків та листів на електронні адреси.
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55