Що таке ліфлет?
Одним з доступних і ефективних видів поліграфії є рекламний ліфлет – аркуш паперу формату А4, складений гармошкою до прямокутника європейського формату 10*20 см. Такі параметри обумовлені тим, що виріб часто використовується для поштового розсилання в конвертах аналогічного формату.
Ліфлет поєднує в собі компактність листівки та інформативність буклету. Від останнього він відрізняється наявністю лише однієї сторінки, зігнутої певним способом, та відсутністю будь-яких кріплень.
Для якісного ліфлету дуже важливою є візуальна складова. На ньому обов’язково повинні бути моменти, що акцентують, здатні привернути увагу читача. Колірна гама ліфлету може бути будь-якою, папір використовується звичайний, крейдований або дизайнерський. І, звичайно, не обійтися без якісного змісту, що включає як основну інформацію, так і контакти.
Для чого використовуються ліфлети
Виготовлення ліфлетів як рекламна поліграфія – підприємство досить вигідне. При низькій собівартості матеріали можуть забезпечити суттєвий приплив клієнтів та покращити справи вашого бізнесу.
Зручність продукції у її невеликих розмірах. Як роздавальний матеріал такий виріб більш охоче беруть потенційні клієнти, покупці. При цьому, незважаючи на компактність, поверхня для нанесення інформації досить велика, на ній міститься велика кількість корисної реклами в текстовому та графічному форматах.
Найчастіше ліфлети купуються з цілями:
- Роздачі на конференціях, різних виставках.
- Піднесення в офісах продажу після усної консультації.
- Поштові розсилки для важливих клієнтів, партнерів, замовників.
- Розміщення в рекламні бокси – кишеньки стійок, полиці та столики бізнес-центрів.
- Ознайомлення всіх бажаючих із новою продукцією, послугами.
- Вручення з візитною карткою під час знайомства.
Різновиди ліфлетів та способів їх виготовлення
Умовно всі ліфлети можна поділити на іміджеві та масові. Перші актуальні для великих підприємств, вони обов’язково мають презентабельний зовнішній вигляд, виготовляються на якісному папері, який приємно взяти до рук. Дизайном іміджевої поліграфії займається ціла команда спеціалістів. Особлива увага приділяється декору.
Такі ліфлети – спосіб заявити про себе, продемонструвати високий рівень компанії, створити позитивне враження та залучити потенційного клієнта. Вони розповсюджуються на престижних конференціях, тренінгах, майстер-класах, семінарах та інших заходах такого формату. Вартість таких ліфлетів дуже висока, але оскільки вони не призначені для масового виробництва, швидко себе окупають.
Масова поліграфія призначена для поширення у місцях накопичення потенційної цільової аудиторії у великих кількостях. Ліфлети масового виробництва часто використовуються як роздавальні матеріали на вулиці, торгових центрах, магазинах.
Щоб привернути увагу клієнта, ліфлети повинні мати яскравий акцент або привабливі пропозиції. Цим компенсується дешевий папір та відсутність яскравого дизайнерського оформлення. Акції, знижки щодо пред’явлення поліграфії, розіграші та інші привабливі рішення не дадуть клієнту викинути папірець.
Вид ліфлету визначає спосіб друку. Для дизайнерських виробів зазвичай використовується цифровий друк ліфлетів. Вартість послуги нижче, а лазерне технічне оснащення забезпечує максимальну кольору, яскраві і чіткі фарби. Очевидними перевагами цифрового друку є:
- можливість внесення правок у шаблон прямо в процесі друку;
- доступність будь-якого паперу, включаючи металізований;
- висока швидкість друку – іноді замовлення можна забрати того ж дня.
Якщо вам потрібна велика кількість поліграфії, і її зовнішній вигляд не має особливого значення, краще скористатися послугами офсетного друку. Чим більший тираж, тим нижчою виходить вартість окремої одиниці продукції. Мінусом такого рішення вважатимуться його тривалість. Для виготовлення великого тиражу ліфлетів знадобиться багато часу. Перед тим, як віддати шаблон до друку, варто точно переконатися в його коректному оформленні, тому що нічого змінити в процесі друку не вдасться.
Який папір використовується для ліфлетів
Залежно від виду та способу друку виробу можна рекомендувати різні види паперу. Найдешевші роздаткові матеріали виготовляються на офсетному папері щільністю 90-120 г/м3. Щоб отримати кращу якість, можна взяти крейдований матеріал до 150 г/м3. Чим вище щільність, тим більш солідною і презентабельною буде поліграфія.
Для іміджевих ліфлетів дуже тонкий папір не підійде. При малій кількості згинів актуальний дизайнерський папір святкового білого кольору або кольоровий у масі. Ефектно виглядають вироби на металізованому папері, але для цього в дизайні має бути мінімум картинок і тексту, щоб поліграфія не виглядала незграбно.
Якщо вас цікавлять інші деталі про те, як зробити ліфлет, звертайтеся до «Першої експериментальної друкарні». Наші фахівці дадуть відповідь на всі питання і надрукують найякісніші ліфлети, які принесуть прибуток бізнесу.
Що таке ліфлет?
Одним з доступних і ефективних видів поліграфії є рекламний ліфлет – аркуш паперу формату А4, складений гармошкою до прямокутника європейського формату 10*20 см. Такі параметри обумовлені тим, що виріб часто використовується для поштового розсилання в конвертах аналогічного формату.
Ліфлет поєднує в собі компактність листівки та інформативність буклету. Від останнього він відрізняється наявністю лише однієї сторінки, зігнутої певним способом, та відсутністю будь-яких кріплень.
Для якісного ліфлету дуже важливою є візуальна складова. На ньому обов’язково повинні бути моменти, що акцентують, здатні привернути увагу читача. Колірна гама ліфлету може бути будь-якою, папір використовується звичайний, крейдований або дизайнерський. І, звичайно, не обійтися без якісного змісту, що включає як основну інформацію, так і контакти.
Для чого використовуються ліфлети
Виготовлення ліфлетів як рекламна поліграфія – підприємство досить вигідне. При низькій собівартості матеріали можуть забезпечити суттєвий приплив клієнтів та покращити справи вашого бізнесу.
Зручність продукції у її невеликих розмірах. Як роздавальний матеріал такий виріб більш охоче беруть потенційні клієнти, покупці. При цьому, незважаючи на компактність, поверхня для нанесення інформації досить велика, на ній міститься велика кількість корисної реклами в текстовому та графічному форматах.
Найчастіше ліфлети купуються з цілями:
- Роздачі на конференціях, різних виставках.
- Піднесення в офісах продажу після усної консультації.
- Поштові розсилки для важливих клієнтів, партнерів, замовників.
- Розміщення в рекламні бокси – кишеньки стійок, полиці та столики бізнес-центрів.
- Ознайомлення всіх бажаючих із новою продукцією, послугами.
- Вручення з візитною карткою під час знайомства.
Різновиди ліфлетів та способів їх виготовлення
Умовно всі ліфлети можна поділити на іміджеві та масові. Перші актуальні для великих підприємств, вони обов’язково мають презентабельний зовнішній вигляд, виготовляються на якісному папері, який приємно взяти до рук. Дизайном іміджевої поліграфії займається ціла команда спеціалістів. Особлива увага приділяється декору.
Такі ліфлети – спосіб заявити про себе, продемонструвати високий рівень компанії, створити позитивне враження та залучити потенційного клієнта. Вони розповсюджуються на престижних конференціях, тренінгах, майстер-класах, семінарах та інших заходах такого формату. Вартість таких ліфлетів дуже висока, але оскільки вони не призначені для масового виробництва, швидко себе окупають.
Масова поліграфія призначена для поширення у місцях накопичення потенційної цільової аудиторії у великих кількостях. Ліфлети масового виробництва часто використовуються як роздавальні матеріали на вулиці, торгових центрах, магазинах.
Щоб привернути увагу клієнта, ліфлети повинні мати яскравий акцент або привабливі пропозиції. Цим компенсується дешевий папір та відсутність яскравого дизайнерського оформлення. Акції, знижки щодо пред’явлення поліграфії, розіграші та інші привабливі рішення не дадуть клієнту викинути папірець.
Вид ліфлету визначає спосіб друку. Для дизайнерських виробів зазвичай використовується цифровий друк ліфлетів. Вартість послуги нижче, а лазерне технічне оснащення забезпечує максимальну кольору, яскраві і чіткі фарби. Очевидними перевагами цифрового друку є:
- можливість внесення правок у шаблон прямо в процесі друку;
- доступність будь-якого паперу, включаючи металізований;
- висока швидкість друку – іноді замовлення можна забрати того ж дня.
Якщо вам потрібна велика кількість поліграфії, і її зовнішній вигляд не має особливого значення, краще скористатися послугами офсетного друку. Чим більший тираж, тим нижчою виходить вартість окремої одиниці продукції. Мінусом такого рішення вважатимуться його тривалість. Для виготовлення великого тиражу ліфлетів знадобиться багато часу. Перед тим, як віддати шаблон до друку, варто точно переконатися в його коректному оформленні, тому що нічого змінити в процесі друку не вдасться.
Який папір використовується для ліфлетів
Залежно від виду та способу друку виробу можна рекомендувати різні види паперу. Найдешевші роздаткові матеріали виготовляються на офсетному папері щільністю 90-120 г/м3. Щоб отримати кращу якість, можна взяти крейдований матеріал до 150 г/м3. Чим вище щільність, тим більш солідною і презентабельною буде поліграфія.
Для іміджевих ліфлетів дуже тонкий папір не підійде. При малій кількості згинів актуальний дизайнерський папір святкового білого кольору або кольоровий у масі. Ефектно виглядають вироби на металізованому папері, але для цього в дизайні має бути мінімум картинок і тексту, щоб поліграфія не виглядала незграбно.
Якщо вас цікавлять інші деталі про те, як зробити ліфлет, звертайтеся до «Першої експериментальної друкарні». Наші фахівці дадуть відповідь на всі питання і надрукують найякісніші ліфлети, які принесуть прибуток бізнесу.