Первая экспериментальная типография
Перша
зразкова
друкарня
Що таке ліфлет?
Новини
У чому різниця між оптовими та роздрібними замовленнями у поліграфії? Як поліграфія допомагає у розвитку бізнесу? Переваги листового офсетного друку Про що варто знати автору під час друку книг? У чому різниця кольорів RGB і CMYK? Друк фірмового меню Що таке ліфлет? З наступаючим Різдвом Христовим 2022 Цікава перфорація Рекламний плакат Future Book Forum З наступаючим Новим роком 2022 Часті помилки у дизайні поліграфічної продукції Які існують види кольоропроби? Як зробити рекламну брошуру ефективною? Що таке постдрукарська обробка і для чого вона потрібна? Нам 20 років! Шкали в офсетному друку Як привернути увагу до свого продукту Дизайн поліграфії Біговка у поліграфії Сенсорна книга 10 способів читати частіше та більше Газети Газета, яка виходить раз на чотири роки Акліматизація паперу Відкритий корінець Крейдований папір Принтери Перший книжковий супермаркет України Підготовка макету до друку Найбільший книжковий ринок у Харкові Book and Bed Чому важливо читати паперові книги? Лакування Вторинна переробка паперу Історія друку нот Палітурка Графічний дизайнер Дизайнерський папір та офсетний друк Унікальна бібліотека у Харкові Умовний друкований лист Книги-скульптури Книга з термочутливими сторінками Підводна бібліотека Самоклеюча плівка для друку Розмальовки Навчально-інструктивні плакати Нестандартні замовлення ТОП-3 поради від Першої експериментальної друкарні Розмальовки-антистрес Яка різниця між RGB та CMYK Культові журнали для чоловіків Перший журнал Книггери Виробничий процес Pantone ЧОМУ КНИГА – НАЙКРАЩИЙ ПОДАРУНОК Переваги звернення до друкарні HoReCa З Новим 2021 роком, дорогі друзі! Шрифти у поліграфії Кругління кутів Типологія журналів ЯК ВИГОТОВЛЯЮТЬ ФОРЗАЦИ? Періодичний друк Книги, як меблі Якість друку в поліграфії Виробництво паперу для поліграфії Постдрукарські процеси Book Nooks Факти про книги ТОП 5 лайфхаків від Першої експериментальної друкарні Найкультовіші плакати світу Книжкові іновації Про блокноти Трохи про науку ТОП 10 осінніх ідей від Першої експериментальної друкарні Найкрасивіші бібліотеки Парижа Кристалізовані Книги Книжки-іграшки Нам 19 років! «Наша крихка природна спадщина» Forbes Незвичайні книжкові рекорди з «Книги рекордів Гіннесса» Світ, в якому ми живемо Що таке dos-à-dos Дитячі журнали 20го століття Жіночі глянцеві журнали. Історія, світові тенденції. Поясні книги Осінні книжкові виставки Європи Доставка від нашої друкарні Наймініатюрніша кругла книга у світі Нова ниткошвейка А3 формата! Термоклейове кріплення Конгрев Оригінальні ідеї Історія створення блокнота Скільки в Україні читачів? Про безпеку нашого виробництва:) Трохи історії про книги Музеї книг Про листівки Корисні поради Глянець в інтер'єрі Як себе розважити влітку Цікаві пантони Drupa Про гроші Полиграфія влітку! Інтернет та поліграфія Термоклей+нитка Буккросинг ТОП – 5 🔥 популярних кольорів в поліграфії Суперкнига Про корінець Лавки-книги Друк блокнотів Календарі 2021 Найнезвичайніші книжки Львівський межнародний BookForum 2020 Про планування Про кольоропробу CMYK Розвиток світової поліграфії Перші друкарні Харкова Штанцформа для висічки Як правильно скласти технічне завдання Що таке трепінг З історії м'якого палітурки на скобі (тип 1) 5 способів, як захопити дітей читанням! Найдорожча книга у світі Що таке оверпрінт? Першій експериментальній друкарні 18 років! 19 ВЕРЕСНЯ 2018 ПЕРШІЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНій ДРУКАРНІ буде 17 РОКІВ! 16 років Першій експериментальній друкарні! Перша експериментальна друкарня закупила та встановила нове обладнання Перша експериментальна друкарня встановила нове обладнання Перша експериментальна друкарня святкує 15 років!
						

Що таке ліфлет?

Одним з доступних і ефективних видів поліграфії є ​​рекламний ліфлет – аркуш паперу формату А4, складений гармошкою до прямокутника європейського формату 10*20 см. Такі параметри обумовлені тим, що виріб часто використовується для поштового розсилання в конвертах аналогічного формату.

Ліфлет поєднує в собі компактність листівки та інформативність буклету. Від останнього він відрізняється наявністю лише однієї сторінки, зігнутої певним способом, та відсутністю будь-яких кріплень.

Для якісного ліфлету дуже важливою є візуальна складова. На ньому обов’язково повинні бути моменти, що акцентують, здатні привернути увагу читача. Колірна гама ліфлету може бути будь-якою, папір використовується звичайний, крейдований або дизайнерський. І, звичайно, не обійтися без якісного змісту, що включає як основну інформацію, так і контакти.

Для чого використовуються ліфлети

Виготовлення ліфлетів як рекламна поліграфія – підприємство досить вигідне. При низькій собівартості матеріали можуть забезпечити суттєвий приплив клієнтів та покращити справи вашого бізнесу.

Зручність продукції у її невеликих розмірах. Як роздавальний матеріал такий виріб більш охоче беруть потенційні клієнти, покупці. При цьому, незважаючи на компактність, поверхня для нанесення інформації досить велика, на ній міститься велика кількість корисної реклами в текстовому та графічному форматах.

Найчастіше ліфлети купуються з цілями:

  • Роздачі на конференціях, різних виставках.
  • Піднесення в офісах продажу після усної консультації.
  • Поштові розсилки для важливих клієнтів, партнерів, замовників.
  • Розміщення в рекламні бокси – кишеньки стійок, полиці та столики бізнес-центрів.
  • Ознайомлення всіх бажаючих із новою продукцією, послугами.
  • Вручення з візитною карткою під час знайомства.

Різновиди ліфлетів та способів їх виготовлення

Умовно всі ліфлети можна поділити на іміджеві та масові. Перші актуальні для великих підприємств, вони обов’язково мають презентабельний зовнішній вигляд, виготовляються на якісному папері, який приємно взяти до рук. Дизайном іміджевої поліграфії займається ціла команда спеціалістів. Особлива увага приділяється декору.

Такі ліфлети – спосіб заявити про себе, продемонструвати високий рівень компанії, створити позитивне враження та залучити потенційного клієнта. Вони розповсюджуються на престижних конференціях, тренінгах, майстер-класах, семінарах та інших заходах такого формату. Вартість таких ліфлетів дуже висока, але оскільки вони не призначені для масового виробництва, швидко себе окупають.

Масова поліграфія призначена для поширення у місцях накопичення потенційної цільової аудиторії у великих кількостях. Ліфлети масового виробництва часто використовуються як роздавальні матеріали на вулиці, торгових центрах, магазинах.

Щоб привернути увагу клієнта, ліфлети повинні мати яскравий акцент або привабливі пропозиції. Цим компенсується дешевий папір та відсутність яскравого дизайнерського оформлення. Акції, знижки щодо пред’явлення поліграфії, розіграші та інші привабливі рішення не дадуть клієнту викинути папірець.

Вид ліфлету визначає спосіб друку. Для дизайнерських виробів зазвичай використовується цифровий друк ліфлетів. Вартість послуги нижче, а лазерне технічне оснащення забезпечує максимальну кольору, яскраві і чіткі фарби. Очевидними перевагами цифрового друку є:

  • можливість внесення правок у шаблон прямо в процесі друку;
  • доступність будь-якого паперу, включаючи металізований;
  • висока швидкість друку – іноді замовлення можна забрати того ж дня.

Якщо вам потрібна велика кількість поліграфії, і її зовнішній вигляд не має особливого значення, краще скористатися послугами офсетного друку. Чим більший тираж, тим нижчою виходить вартість окремої одиниці продукції. Мінусом такого рішення вважатимуться його тривалість. Для виготовлення великого тиражу ліфлетів знадобиться багато часу. Перед тим, як віддати шаблон до друку, варто точно переконатися в його коректному оформленні, тому що нічого змінити в процесі друку не вдасться.

Який папір використовується для ліфлетів

Залежно від виду та способу друку виробу можна рекомендувати різні види паперу. Найдешевші роздаткові матеріали виготовляються на офсетному папері щільністю 90-120 г/м3. Щоб отримати кращу якість, можна взяти крейдований матеріал до 150 г/м3. Чим вище щільність, тим більш солідною і презентабельною буде поліграфія.

Для іміджевих ліфлетів дуже тонкий папір не підійде. При малій кількості згинів актуальний дизайнерський папір святкового білого кольору або кольоровий у масі. Ефектно виглядають вироби на металізованому папері, але для цього в дизайні має бути мінімум картинок і тексту, щоб поліграфія не виглядала незграбно.

Якщо вас цікавлять інші деталі про те, як зробити ліфлет, звертайтеся до «Першої експериментальної друкарні». Наші фахівці дадуть відповідь на всі питання і надрукують найякісніші ліфлети, які принесуть прибуток бізнесу.

scroll
  • Що таке ліфлет?

    Що таке ліфлет?

    Одним з доступних і ефективних видів поліграфії є ​​рекламний ліфлет – аркуш паперу формату А4, складений гармошкою до прямокутника європейського формату 10*20 см. Такі параметри обумовлені тим, що виріб часто використовується для поштового розсилання в конвертах аналогічного формату.

    Ліфлет поєднує в собі компактність листівки та інформативність буклету. Від останнього він відрізняється наявністю лише однієї сторінки, зігнутої певним способом, та відсутністю будь-яких кріплень.

    Для якісного ліфлету дуже важливою є візуальна складова. На ньому обов’язково повинні бути моменти, що акцентують, здатні привернути увагу читача. Колірна гама ліфлету може бути будь-якою, папір використовується звичайний, крейдований або дизайнерський. І, звичайно, не обійтися без якісного змісту, що включає як основну інформацію, так і контакти.

    Для чого використовуються ліфлети

    Виготовлення ліфлетів як рекламна поліграфія – підприємство досить вигідне. При низькій собівартості матеріали можуть забезпечити суттєвий приплив клієнтів та покращити справи вашого бізнесу.

    Зручність продукції у її невеликих розмірах. Як роздавальний матеріал такий виріб більш охоче беруть потенційні клієнти, покупці. При цьому, незважаючи на компактність, поверхня для нанесення інформації досить велика, на ній міститься велика кількість корисної реклами в текстовому та графічному форматах.

    Найчастіше ліфлети купуються з цілями:

    • Роздачі на конференціях, різних виставках.
    • Піднесення в офісах продажу після усної консультації.
    • Поштові розсилки для важливих клієнтів, партнерів, замовників.
    • Розміщення в рекламні бокси – кишеньки стійок, полиці та столики бізнес-центрів.
    • Ознайомлення всіх бажаючих із новою продукцією, послугами.
    • Вручення з візитною карткою під час знайомства.

    Різновиди ліфлетів та способів їх виготовлення

    Умовно всі ліфлети можна поділити на іміджеві та масові. Перші актуальні для великих підприємств, вони обов’язково мають презентабельний зовнішній вигляд, виготовляються на якісному папері, який приємно взяти до рук. Дизайном іміджевої поліграфії займається ціла команда спеціалістів. Особлива увага приділяється декору.

    Такі ліфлети – спосіб заявити про себе, продемонструвати високий рівень компанії, створити позитивне враження та залучити потенційного клієнта. Вони розповсюджуються на престижних конференціях, тренінгах, майстер-класах, семінарах та інших заходах такого формату. Вартість таких ліфлетів дуже висока, але оскільки вони не призначені для масового виробництва, швидко себе окупають.

    Масова поліграфія призначена для поширення у місцях накопичення потенційної цільової аудиторії у великих кількостях. Ліфлети масового виробництва часто використовуються як роздавальні матеріали на вулиці, торгових центрах, магазинах.

    Щоб привернути увагу клієнта, ліфлети повинні мати яскравий акцент або привабливі пропозиції. Цим компенсується дешевий папір та відсутність яскравого дизайнерського оформлення. Акції, знижки щодо пред’явлення поліграфії, розіграші та інші привабливі рішення не дадуть клієнту викинути папірець.

    Вид ліфлету визначає спосіб друку. Для дизайнерських виробів зазвичай використовується цифровий друк ліфлетів. Вартість послуги нижче, а лазерне технічне оснащення забезпечує максимальну кольору, яскраві і чіткі фарби. Очевидними перевагами цифрового друку є:

    • можливість внесення правок у шаблон прямо в процесі друку;
    • доступність будь-якого паперу, включаючи металізований;
    • висока швидкість друку – іноді замовлення можна забрати того ж дня.

    Якщо вам потрібна велика кількість поліграфії, і її зовнішній вигляд не має особливого значення, краще скористатися послугами офсетного друку. Чим більший тираж, тим нижчою виходить вартість окремої одиниці продукції. Мінусом такого рішення вважатимуться його тривалість. Для виготовлення великого тиражу ліфлетів знадобиться багато часу. Перед тим, як віддати шаблон до друку, варто точно переконатися в його коректному оформленні, тому що нічого змінити в процесі друку не вдасться.

    Який папір використовується для ліфлетів

    Залежно від виду та способу друку виробу можна рекомендувати різні види паперу. Найдешевші роздаткові матеріали виготовляються на офсетному папері щільністю 90-120 г/м3. Щоб отримати кращу якість, можна взяти крейдований матеріал до 150 г/м3. Чим вище щільність, тим більш солідною і презентабельною буде поліграфія.

    Для іміджевих ліфлетів дуже тонкий папір не підійде. При малій кількості згинів актуальний дизайнерський папір святкового білого кольору або кольоровий у масі. Ефектно виглядають вироби на металізованому папері, але для цього в дизайні має бути мінімум картинок і тексту, щоб поліграфія не виглядала незграбно.

    Якщо вас цікавлять інші деталі про те, як зробити ліфлет, звертайтеся до «Першої експериментальної друкарні». Наші фахівці дадуть відповідь на всі питання і надрукують найякісніші ліфлети, які принесуть прибуток бізнесу.

© 2009-2024 Перша зразкова друкарня
developer