Переваги звернення до друкарні
Доброго ранку друзі! 🌞 А як Ви думаєте, який метод просування бренду чи продукції кращий? Медійні канали чи вулична реклама, а може, поширення друкованої продукції чи реклама у соцмережах?
Сьогодні розглянемо переваги звернення до друкарні. Отже:
✓ На відміну від телевізійної реклами або радіотрансляцій, які доступні користувачам протягом короткого часу, друковані видання працюють постійно. Їх передають з рук в руки, у будь-який момент потенційний клієнт чи покупець може скористатися інформацією, що міститься у брошурі, каталозі, буклеті чи листівці.
✓ Ще одна істотна перевага – точність впливу на аудиторію. У розпорядженні дизайнерів безліч засобів, що дозволяють впливати на сприйняття товару або компанії. Завдяки вдосконаленню технологій підвищилася реалістичність зображень, а отже, дизайн рекламних матеріалів став ще виразнішим, ближчим до споживачів.
✓ Чіткість подання інформації. Так, наприклад, відеоролик дає лише загальне уявлення. Брошура може містити технічні характеристики, опис вигод володіння, ціни та інші відомості, які є важливими для прийняття рішення про купівлю.
✓ Широке охоплення. Каталоги, буклети та інші види поліграфічної продукції завжди привертають увагу потенційних клієнтів.
✓ Вирішення конкретних завдань. Можливість виділити конкретні цілі та оформити виріб відповідно до них. Наприклад, якщо буклети плануються для роздачі підготовленим фахівцям, це відіб’ється на зовнішньому вигляді та способі подачі інформації.
Перша експериментальна друкарня у Харкові якісно та з любов’ю виготовить для Вас каталоги, брошури, буклети, листівки та іншу друковану продукцію.
Звертайтесь до професіоналів! Ми завжди на зв’язку!
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55
www.exp-print.com.ua
Переваги звернення до друкарні
Доброго ранку друзі! 🌞 А як Ви думаєте, який метод просування бренду чи продукції кращий? Медійні канали чи вулична реклама, а може, поширення друкованої продукції чи реклама у соцмережах?
Сьогодні розглянемо переваги звернення до друкарні. Отже:
✓ На відміну від телевізійної реклами або радіотрансляцій, які доступні користувачам протягом короткого часу, друковані видання працюють постійно. Їх передають з рук в руки, у будь-який момент потенційний клієнт чи покупець може скористатися інформацією, що міститься у брошурі, каталозі, буклеті чи листівці.
✓ Ще одна істотна перевага – точність впливу на аудиторію. У розпорядженні дизайнерів безліч засобів, що дозволяють впливати на сприйняття товару або компанії. Завдяки вдосконаленню технологій підвищилася реалістичність зображень, а отже, дизайн рекламних матеріалів став ще виразнішим, ближчим до споживачів.
✓ Чіткість подання інформації. Так, наприклад, відеоролик дає лише загальне уявлення. Брошура може містити технічні характеристики, опис вигод володіння, ціни та інші відомості, які є важливими для прийняття рішення про купівлю.
✓ Широке охоплення. Каталоги, буклети та інші види поліграфічної продукції завжди привертають увагу потенційних клієнтів.
✓ Вирішення конкретних завдань. Можливість виділити конкретні цілі та оформити виріб відповідно до них. Наприклад, якщо буклети плануються для роздачі підготовленим фахівцям, це відіб’ється на зовнішньому вигляді та способі подачі інформації.
Перша експериментальна друкарня у Харкові якісно та з любов’ю виготовить для Вас каталоги, брошури, буклети, листівки та іншу друковану продукцію.
Звертайтесь до професіоналів! Ми завжди на зв’язку!
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55
www.exp-print.com.ua