Дизайн поліграфії
Дизайн поліграфії: що це та як працює дизайнер?
Один із етапів підготовки рекламної, інформаційної та іміджевої друкованої продукції – дизайн поліграфії. З його допомогою можна привернути увагу цільової аудиторії, продати товар, виділити продукт і натомість інших.
І навпаки. Невдалий поліграфічний дизайн перекреслить усі старання копірайтерів, письменників, журналістів. Якщо оформлення видання чи рекламної продукції зроблено недбало, ніхто її не читатиме. А значить, бюджет витрачено марно.
Етапи розробки дизайну поліграфії
• Розробка концепції
• Вибір кольорів, ілюстрацій, шрифтів.
• Підготовка макету до друку. Дизайнер визначає розмір зображення, вибирає колірну модель, передбачає поля під обрізку, додає файл зі шрифтами.Технічні вимоги до макетів
Їх вимагають перед розробкою дизайну поліграфії. Все залежить від способу друкування (офсет, цифра тощо), виду продукції, формату паперу. Якість зображення визначається кількістю точок на дюйм. Стандарт для офсетного друку – 300 dpi. Для широкоформатної продукції роздільна здатність може бути меншою — від 90 до 120 dpi. Середній розмір припуску під обрізку – від 2 до 4 мм з кожного боку. Обов’язково ставте мітки, щоб було видно край, яким працюватиме різьбяр.
Дизайнери поліграфії використовують такі програми як:
1. Adobe Photoshop. Багатофункціональний растровий редактор. Сумісний з усіма продуктами Adobe, графічними планшетами.
2. Adobe Illustrator, CorelDRAW. Векторні графічні редактори. Перший підходить для створення ілюстрацій, мультфільмів, логотипів. Другий – для дизайну та верстки широкого переліку поліграфічної продукції. Обидва підтримують створення зображень з високою роздільною здатністю.
3. Adobe InDesign, Adobe PageMaker, QuarkXPress. Це програми для комп’ютерної верстки книг, журналів, брошур.
Вибирайте дизайнера з досвідом роботи в поліграфії та здача вашого замовлення до друкарні буде легкою та швидкою.Перша експериментальна друкарня допоможе вам виготовити поліграфічну продукцію будь-якої складності та найвищої якості. Чекаємо на ваші дзвінки за телефонами:
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56
Дизайн поліграфії
Дизайн поліграфії: що це та як працює дизайнер?
Один із етапів підготовки рекламної, інформаційної та іміджевої друкованої продукції – дизайн поліграфії. З його допомогою можна привернути увагу цільової аудиторії, продати товар, виділити продукт і натомість інших.
І навпаки. Невдалий поліграфічний дизайн перекреслить усі старання копірайтерів, письменників, журналістів. Якщо оформлення видання чи рекламної продукції зроблено недбало, ніхто її не читатиме. А значить, бюджет витрачено марно.
Етапи розробки дизайну поліграфії
• Розробка концепції
• Вибір кольорів, ілюстрацій, шрифтів.
• Підготовка макету до друку. Дизайнер визначає розмір зображення, вибирає колірну модель, передбачає поля під обрізку, додає файл зі шрифтами.Технічні вимоги до макетів
Їх вимагають перед розробкою дизайну поліграфії. Все залежить від способу друкування (офсет, цифра тощо), виду продукції, формату паперу. Якість зображення визначається кількістю точок на дюйм. Стандарт для офсетного друку – 300 dpi. Для широкоформатної продукції роздільна здатність може бути меншою — від 90 до 120 dpi. Середній розмір припуску під обрізку – від 2 до 4 мм з кожного боку. Обов’язково ставте мітки, щоб було видно край, яким працюватиме різьбяр.
Дизайнери поліграфії використовують такі програми як:
1. Adobe Photoshop. Багатофункціональний растровий редактор. Сумісний з усіма продуктами Adobe, графічними планшетами.
2. Adobe Illustrator, CorelDRAW. Векторні графічні редактори. Перший підходить для створення ілюстрацій, мультфільмів, логотипів. Другий – для дизайну та верстки широкого переліку поліграфічної продукції. Обидва підтримують створення зображень з високою роздільною здатністю.
3. Adobe InDesign, Adobe PageMaker, QuarkXPress. Це програми для комп’ютерної верстки книг, журналів, брошур.
Вибирайте дизайнера з досвідом роботи в поліграфії та здача вашого замовлення до друкарні буде легкою та швидкою.Перша експериментальна друкарня допоможе вам виготовити поліграфічну продукцію будь-якої складності та найвищої якості. Чекаємо на ваші дзвінки за телефонами:
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56