Часті помилки у дизайні поліграфічної продукції
Поліграфія – потужний рекламний інструмент, але тільки в тому випадку, якщо зробити його якісно. Незалежно від того, потрібні вам невеликі візитки або широкі банери, підготовка поліграфічної продукції повинна бути організована грамотно та красиво. Допущені помилки можуть негативно позначитися не лише на сприйнятті виробів, а й безпосередньо на вашому доході.
Пропонуємо вам вивчити основні помилки, яких можуть припускатися дизайнери під час створення макетів поліграфії. У такому разі ви зможете самостійно проконтролювати процес і вчасно виправити проблеми, якщо раптом фахівці їх допустять.
ТОП-5 помилок дизайнерів у поліграфії
Якість готового виробу не має постраждати! Тому так важливо прибрати все, що не влаштовує, ще до того, як тираж надіслано до друку. У дизайні не можна допускати таких моментів.
Немає припусків
Якщо значущі деталі дизайну розташовані дуже близько до краю листа, є велика ймовірність, що під час друку та подальшої обробки вони просто обріжуться. Навіть найсучасніше та надійне обладнання не може гарантувати відсутність похибок.
Припуски умовно окреслюють безпечну зону, за яку не виходить ні текст, ні зображення. Все, що знаходиться всередині їх меж – точно не буде зрізане друкарським чи різальним обладнанням. Для виробів складної форми потрібно залишати припуски 3 мм, а для будь-яких прямокутних – 2 мм.
Растрові зображення з низькою роздільною здатністю
Навіть якщо в електронному варіанті зображення виглядає чітким, зовсім не факт, що воно залишиться таким під час друку. Результат залежить від вихідної якості. Воно має становити не менше 200 dpi, а краще – 300 dpi, особливо якщо йдеться про деталізовані картинки, обличчя, зображення з безліччю об’єктів.
Як визначити растрове зображення? Найпростіше з його розширення: .gif, .tiff, .jpeg або .png – маркери растрових картинок. Це або окремі елементи, або весь дизайн поліграфії може бути растровим.
Перевантаженість шрифтами
У гонитві за красою та оригінальністю потрібно знати міру. Якщо в макеті використовується більше двох основних шрифтів, він виглядає незграбно, метушливо, громіздко. Текст рекламної поліграфії має виглядати єдиним цілим, не варто збивати читача з пантелику різнокаліберними шрифтами, навіть якщо вони окремо виглядають красиво.
Простий і зрозумілий дизайн завжди пріоритетніший за химерний. Бажаєте виділитися серед конкурентів? Краще вигадати оригінальну ідею або унікальну пропозицію, ніж зіграти на шрифтовому оформленні.
Немає оверпринту
Оверпринт – опція, яка дозволяє друкувати текст поверх тла. При її відключенні написане виглядає розмазаним, нечітким і незручним для читання. З більшою часткою ймовірності читач не захоче додатково напружувати очі вивчення пропозиції. Це стосується не лише тексту, а й дрібних зображень, деталей, тонких ліній у кресленнях, таблицях.
Щоб друк макету не обернувся проблемою, обов’язково потрібно включати оверпринт при використанні чорного тексту до 14 кегля або чорних ліній до 2 мм завтовшки.
Використання тріадного друку
Щодо дрібних деталей, ліній, маленьких шрифтів, так само, як попередній пункт. Тріадний спосіб є друком трьома основними кольорами – блакитним, жовтим, пурпурним. Шляхом змішування даних фарб може вийде чорний колір, який у деяких випадках здатний давати непередбачувані «побічні ефекти».
Так, навколо складеного чорного тексту може раптово з’явитися кольорова райдужна оболонка, схожа на 3D ефект від стереоскопа. В окремих випадках це виглядає красиво, але доречно не завжди в рекламній поліграфії. Читач незвично може подумати, що в нього розпливається в очах.
Тепер ви знаєте, які помилки в макетах у жодному разі не варто залишати без уваги. Звертайтеся до «Першої експериментальної друкарні», щоб уникнути всіх перерахованих вище та багатьох інших дефектів. Наші спеціалісти подбають про те, щоб ви отримали ідеальний результат!
Часті помилки у дизайні поліграфічної продукції
Поліграфія – потужний рекламний інструмент, але тільки в тому випадку, якщо зробити його якісно. Незалежно від того, потрібні вам невеликі візитки або широкі банери, підготовка поліграфічної продукції повинна бути організована грамотно та красиво. Допущені помилки можуть негативно позначитися не лише на сприйнятті виробів, а й безпосередньо на вашому доході.
Пропонуємо вам вивчити основні помилки, яких можуть припускатися дизайнери під час створення макетів поліграфії. У такому разі ви зможете самостійно проконтролювати процес і вчасно виправити проблеми, якщо раптом фахівці їх допустять.
ТОП-5 помилок дизайнерів у поліграфії
Якість готового виробу не має постраждати! Тому так важливо прибрати все, що не влаштовує, ще до того, як тираж надіслано до друку. У дизайні не можна допускати таких моментів.
Немає припусків
Якщо значущі деталі дизайну розташовані дуже близько до краю листа, є велика ймовірність, що під час друку та подальшої обробки вони просто обріжуться. Навіть найсучасніше та надійне обладнання не може гарантувати відсутність похибок.
Припуски умовно окреслюють безпечну зону, за яку не виходить ні текст, ні зображення. Все, що знаходиться всередині їх меж – точно не буде зрізане друкарським чи різальним обладнанням. Для виробів складної форми потрібно залишати припуски 3 мм, а для будь-яких прямокутних – 2 мм.
Растрові зображення з низькою роздільною здатністю
Навіть якщо в електронному варіанті зображення виглядає чітким, зовсім не факт, що воно залишиться таким під час друку. Результат залежить від вихідної якості. Воно має становити не менше 200 dpi, а краще – 300 dpi, особливо якщо йдеться про деталізовані картинки, обличчя, зображення з безліччю об’єктів.
Як визначити растрове зображення? Найпростіше з його розширення: .gif, .tiff, .jpeg або .png – маркери растрових картинок. Це або окремі елементи, або весь дизайн поліграфії може бути растровим.
Перевантаженість шрифтами
У гонитві за красою та оригінальністю потрібно знати міру. Якщо в макеті використовується більше двох основних шрифтів, він виглядає незграбно, метушливо, громіздко. Текст рекламної поліграфії має виглядати єдиним цілим, не варто збивати читача з пантелику різнокаліберними шрифтами, навіть якщо вони окремо виглядають красиво.
Простий і зрозумілий дизайн завжди пріоритетніший за химерний. Бажаєте виділитися серед конкурентів? Краще вигадати оригінальну ідею або унікальну пропозицію, ніж зіграти на шрифтовому оформленні.
Немає оверпринту
Оверпринт – опція, яка дозволяє друкувати текст поверх тла. При її відключенні написане виглядає розмазаним, нечітким і незручним для читання. З більшою часткою ймовірності читач не захоче додатково напружувати очі вивчення пропозиції. Це стосується не лише тексту, а й дрібних зображень, деталей, тонких ліній у кресленнях, таблицях.
Щоб друк макету не обернувся проблемою, обов’язково потрібно включати оверпринт при використанні чорного тексту до 14 кегля або чорних ліній до 2 мм завтовшки.
Використання тріадного друку
Щодо дрібних деталей, ліній, маленьких шрифтів, так само, як попередній пункт. Тріадний спосіб є друком трьома основними кольорами – блакитним, жовтим, пурпурним. Шляхом змішування даних фарб може вийде чорний колір, який у деяких випадках здатний давати непередбачувані «побічні ефекти».
Так, навколо складеного чорного тексту може раптово з’явитися кольорова райдужна оболонка, схожа на 3D ефект від стереоскопа. В окремих випадках це виглядає красиво, але доречно не завжди в рекламній поліграфії. Читач незвично може подумати, що в нього розпливається в очах.
Тепер ви знаєте, які помилки в макетах у жодному разі не варто залишати без уваги. Звертайтеся до «Першої експериментальної друкарні», щоб уникнути всіх перерахованих вище та багатьох інших дефектів. Наші спеціалісти подбають про те, щоб ви отримали ідеальний результат!