ТОП-3 поради від Першої експериментальної друкарні
Друзі, згадайте, як часто ви знаходили у поштовій скриньці або брали на вулиці каталоги, буклети, листівки, листівки? Тренди останніх кількох років схильні подавати онлайн-формат як заміну друкованої продукції. Однак, ми абсолютно впевнені, що старі-добрі каталоги або буклети не варто скидати з рахунків з багатьох причин. Ось деякі з них:
✓ Друкована продукція допомагає клієнту легше візуалізувати ваш товар чи бізнес-пропозицію.
✓ Ключові фрази, написані в каталозі або листівці, запам’ятовуються та виділяють важливу інформацію.
✓ Друковані матеріали стають «якорем», що продовжує ефект присутності. Підійшовши з офісу з вашим каталогом у руках, клієнт пам’ятатиме розмову та переваги, які його зацікавили.
✓ Друкований носій більш звичний та зручний для людей у віці, наприклад.
ТОП-3 поради від Першої експериментальної друкарні про те, як зробити вашу друковану рекламну продукцію ефективною, вирішити маркетингові завдання та збільшити продажі:1. Завжди думайте про користь інформації. Позбавтеся зайвої води в тексті, розкажіть живу історію про ваш продукт, залиште лише найважливіші та незвичайні факти. Для посилення ефекту можна додати інформацію про знижки або унікальні «офери» в каталог, щоб його точно зберегли.
2. Будьте оригінальними. Друкована продукція має презентувати саме ваш бренд, не повторюйте чиїсь приклади, створюйте власну історію.
3. Експериментуйте із дизайном. Адже стильну, презентабельну поліграфію викинути шкода, вона тішить око та переконує клієнта у вашому уважному підході до деталей.Ми завжди на зв’язку і хочемо, щоб ваша друкована продукція залишалася у клієнтів довго та була корисною. Звертайтесь до професіоналів!
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55
www.exp-print.com.ua
ТОП-3 поради від Першої експериментальної друкарні
Друзі, згадайте, як часто ви знаходили у поштовій скриньці або брали на вулиці каталоги, буклети, листівки, листівки? Тренди останніх кількох років схильні подавати онлайн-формат як заміну друкованої продукції. Однак, ми абсолютно впевнені, що старі-добрі каталоги або буклети не варто скидати з рахунків з багатьох причин. Ось деякі з них:
✓ Друкована продукція допомагає клієнту легше візуалізувати ваш товар чи бізнес-пропозицію.
✓ Ключові фрази, написані в каталозі або листівці, запам’ятовуються та виділяють важливу інформацію.
✓ Друковані матеріали стають «якорем», що продовжує ефект присутності. Підійшовши з офісу з вашим каталогом у руках, клієнт пам’ятатиме розмову та переваги, які його зацікавили.
✓ Друкований носій більш звичний та зручний для людей у віці, наприклад.
ТОП-3 поради від Першої експериментальної друкарні про те, як зробити вашу друковану рекламну продукцію ефективною, вирішити маркетингові завдання та збільшити продажі:1. Завжди думайте про користь інформації. Позбавтеся зайвої води в тексті, розкажіть живу історію про ваш продукт, залиште лише найважливіші та незвичайні факти. Для посилення ефекту можна додати інформацію про знижки або унікальні «офери» в каталог, щоб його точно зберегли.
2. Будьте оригінальними. Друкована продукція має презентувати саме ваш бренд, не повторюйте чиїсь приклади, створюйте власну історію.
3. Експериментуйте із дизайном. Адже стильну, презентабельну поліграфію викинути шкода, вона тішить око та переконує клієнта у вашому уважному підході до деталей.Ми завжди на зв’язку і хочемо, щоб ваша друкована продукція залишалася у клієнтів довго та була корисною. Звертайтесь до професіоналів!
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55
www.exp-print.com.ua