Інтернет та поліграфія
Час мчить з величезною швидкістю, сьогодні вже останній понеділок липня. Нехай він буде наповнений приємними подіями. Життя поліграфії не стоїть на місці. Інтернет і поліграфія – все це засоби поширення інформації. Між ними існує певний зв’язок, що надає великий вплив на друковані засоби масової інформації (ЗМІ). Передача інформації (видань) по проводах здійснюється вже давно. Існувала система «Газета2» для передачі щоденних газет по телеграфу. У 1964 році наклад газети «Правда» в Ленінграді (Санкт Петербурзі) вперше був видрукуваний з фотоформ, прийнятих каналами зв’язку з Москви. У 1971 році діяло вже 12 пунктів прийому газетних смуг по фототелеграфу. Пізніше їх стало декілька десятків. При фототелеграфному методі відбиток газетної смуги містився в передавальний апарат, встановлений у видавництві, і передавався по каналах зв’язку електричними імпульсами до пунктів прийому, де на приймальних апаратах записували фотокопії газетної смуги на плівку і отримували таким чином фотоформу як для одно, так і для багатобарвного друку . Цю систему використовували центральні газети.
На початку 2000-х років проводили експерименти по передачі смуг газети «Красная звезда» через супутникові лінії зв’язку для друку її в досить віддалених від Москви районах. Під час цих експериментів газета виходила там навіть раніше, ніж в Москві.
Був час, коли файли з макетами привозили в друкарню на дискетах, дисках і флешках, хоча флешки використовуються і зараз. З розвитком інтернету з’явилися абсолютно нові форми організації виробництва друкованих видань: розміщення замовлення, затвердження кольоропроби, оформлення і доставка накладу, узгодження поточних питань – все це і багато іншого здійснюється в режимі онлайн. Дані процеси дозволили подолати географічні бар’єри, через які раніше видавничий бізнес був в основному прив’язаний до конкретної друкарні, з’явилася можливість співпрацювати з багатьма містами і навіть країнами. “Перша експериментальна друкарня” йде в ногу з часом. Замовте друк каталогів, книг, журналів, плакатів, календарів в нашій друкарні і переконайтеся в цьому самі.+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55друкарня Харкова, поліграфія, офсетний друк, друк книг, друк журналів, друк каталогів, друк блокнотів, друк плакатів, друк буклетів, друк листівок
Завжди з Вами, Перша експериментальна друкарня, Харків
Інтернет та поліграфія
Час мчить з величезною швидкістю, сьогодні вже останній понеділок липня. Нехай він буде наповнений приємними подіями. Життя поліграфії не стоїть на місці. Інтернет і поліграфія – все це засоби поширення інформації. Між ними існує певний зв’язок, що надає великий вплив на друковані засоби масової інформації (ЗМІ). Передача інформації (видань) по проводах здійснюється вже давно. Існувала система «Газета2» для передачі щоденних газет по телеграфу. У 1964 році наклад газети «Правда» в Ленінграді (Санкт Петербурзі) вперше був видрукуваний з фотоформ, прийнятих каналами зв’язку з Москви. У 1971 році діяло вже 12 пунктів прийому газетних смуг по фототелеграфу. Пізніше їх стало декілька десятків. При фототелеграфному методі відбиток газетної смуги містився в передавальний апарат, встановлений у видавництві, і передавався по каналах зв’язку електричними імпульсами до пунктів прийому, де на приймальних апаратах записували фотокопії газетної смуги на плівку і отримували таким чином фотоформу як для одно, так і для багатобарвного друку . Цю систему використовували центральні газети.
На початку 2000-х років проводили експерименти по передачі смуг газети «Красная звезда» через супутникові лінії зв’язку для друку її в досить віддалених від Москви районах. Під час цих експериментів газета виходила там навіть раніше, ніж в Москві.
Був час, коли файли з макетами привозили в друкарню на дискетах, дисках і флешках, хоча флешки використовуються і зараз. З розвитком інтернету з’явилися абсолютно нові форми організації виробництва друкованих видань: розміщення замовлення, затвердження кольоропроби, оформлення і доставка накладу, узгодження поточних питань – все це і багато іншого здійснюється в режимі онлайн. Дані процеси дозволили подолати географічні бар’єри, через які раніше видавничий бізнес був в основному прив’язаний до конкретної друкарні, з’явилася можливість співпрацювати з багатьма містами і навіть країнами. “Перша експериментальна друкарня” йде в ногу з часом. Замовте друк каталогів, книг, журналів, плакатів, календарів в нашій друкарні і переконайтеся в цьому самі.+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55друкарня Харкова, поліграфія, офсетний друк, друк книг, друк журналів, друк каталогів, друк блокнотів, друк плакатів, друк буклетів, друк листівок
Завжди з Вами, Перша експериментальна друкарня, Харків