1
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Листівки
Листівки вже багато років використовуються дрібним і великим бізнесом для популяризації продукту або бренду, в інформаційних, рекламних цілях. Їх перевагами перед іншими видами поліграфії і електронною рекламою є:
- Доступність. Друк рекламних листівок обходиться дуже дешево, оскільки це всього лише одноразовий роздатковий матеріал.
- Пряме звернення до аудиторії. Роздача листівок дозволяє без посередників спілкуватися з потенційними клієнтами і ділитися з ними своїми пропозиціями.
- Ефектне перше враження. Якісно складена листівка гарантовано зацікавить покупця і сформує позитивне ставлення до бренду і компанії в цілому.
- Вплив на потрібну аудиторію. Роздаючи листівки у салону, магазину, ресторану, ви залучаєте тільки вже зацікавлених клієнтів; таким чином, відсіваються ті, кому пропозиція не потрібна.
Які бувають листівки
Листівки зазвичай асоціюються з нав'язливим роздатковим матеріалом у метро, який хочеться скоріше викинути в найближчу урну. Однак це тільки один різновид листівок, і далеко не найголовніший. Всі існуючі вироби поділяються за видом їх використання:- Супроводжуючі. Листівка вкладається в упаковку з товаром, містить інструкцію з використання або анонс будь-якої акції, палаючої пропозиції.
- Бонусні. Пропонують знижку, бонус на якийсь певний продукт або групу товарів. Як правило, мають обмежений термін придатності.
- Масові. До них якраз відносяться ті листівки, які роздають на вулицях, в переходах метро, в магазинах, салонах та інших закладах для популяризації або знайомства з брендом / продуктом.
- Запрошення. Відкриття нового магазину, початок сезону знижок, конференція або будь-яка інша подія зацікавлять більше споживачів, якщо привернути їхню увагу яскравою листівкою. Тут дуже важливий дизайн листівки, ціна якої повністю окупиться за рахунок залучених клієнтів.
- Для розклеювання. Кріпляться на вуличні та офісні стенди, стовпи, паркани та інші місця, які потрапляють в поле зору потенційних клієнтів.
Актуальні формати рекламних листівок
Практично завжди листівки виготовляються в певному строго узгодженому форматі. Вільна форма практично не використовується, так як це не вигідно економічно і незручно для тиражування. Наша друкарня друк листівок здійснює у всіх відомих стандартних форматах. Для роздачі на вулиці найбільше підходять формати А6 і А7 - вони компактні, легко поміщаються в руку, що зручно не тільки для одержувача, але і для роздавальника. Більші листівки А5 і А4 зручніше залишати на поверхнях, розклеювати, доставляти по офісах і бізнес-центрах. На них можна розмістити більше інформації і таким чином захопити потенційного клієнта. Ще один популярний варіант, який злегка вибивається із загального правила суворої геометрії, - євро-формат. Він являє собою третину від аркуша А4. Листівки такого формату зручно складаються в конверти як супровідний контент. Їх також можна спокійно роздавати на вулиці.Дизайн листівки: як створити поліграфію, що привертає увагу
Не потрібно думати, що можна ставитися до оформлення листівки халатно, якщо вона коштує дешево і є витратним матеріалом. Навпаки, це обличчя вашого бізнесу, тому важливо замовити друк листівок з продуманим дизайном. Ось кілька основних рекомендацій по створенню ідеального оформлення.- Візуальний інтерес викликають листівки з мінімальною кількістю тексту і великими зображеннями. Перевантажені інформацією листи не сприймаються споживачем. Текст, який повинен бути помічений, варто виділити контрастним кольором, шрифтом.
- З першого погляду на листівку потенційний замовник / клієнт повинен зрозуміти і оцінити свої вигоди при зверненні до вас. Продумайте свою УТП.
- Чим простіше, тим краще. Абзаци тексту з поясненнями всіх переваг ніхто не буде читати. Використовуйте короткі, ємні фрази і вкажіть номер телефону, e-mail, сайт для уточнення деталей.
- На аркуші повинно бути одне домінуюче зображення. Не варто розпорошуватися на 10 маленьких визуалів. Цифровий друк листівок дозволяє акцентувати увагу на зображенні шляхом яскравих, насичених, красивих кольорів.
- Листівка повинна бути яскравою, але не зухвалою. Важливо дотримуватися балансу і краще виявитися менш оригінальним, але приємним, ніж недоладним і відразливим.
- Важливо наділити аркушик паперу певною цінністю для клієнта. Це може бути персональна знижка, запрошення, можливість участі в будь-якому івент. Інформація про це повинна виступати домінуючим компонентом листівки, щоб за пару секунд візуального контакту клієнт зміг оцінити переваги.
Способи друку листівок
У поліграфії всі варіанти друку можна скомпонувати в дві великі категорії - офсетний друк і цифровий. Цифрова апаратура дозволяє створити максимально якісне зображення в найкоротші терміни. При наявності готового макету, в якому не потрібно нічого правити, роздруківка невеликого тиражу займе лічені години. Вся справа в простоті технології: зображення передається з носія безпосередньо на папір без залучення додаткових пристроїв. На офсетні рекламні листівки ціна тим нижче, чим більша кількість примірників в тиражі. Технічно офсетний друк вимагає більш тривалої підготовки, тому замовляти її потрібно за кілька днів до потрібного терміну. Що стосується якості друку і зображень, вони також відрізняються високим рівнем. Замовляючи офсетні листівки, ви отримаєте гарні повнокольорові рекламні носії у великій кількості. Ще одним важливим параметром є якість паперу для друку. Серед затребуваних матеріалів:- Офсетний - для недорогих витратних потреб, має щільність 60-80 г / м2.
- Крейдований - гладкий, красивий і приємний на дотик, з щільністю 90-200 г / м2.
- Дизайнерський - використовується у виняткових випадках, коли від якості листівки залежить дуже багато чого.
6
7
8
9
10