Первая экспериментальная типография
Перша
зразкова
друкарня
1
Дивитися
продукцію

Листівки

Листівки вже багато років використовуються дрібним і великим бізнесом для популяризації продукту або бренду, в інформаційних, рекламних цілях. Їх перевагами перед іншими видами поліграфії і електронною рекламою є:
  • Доступність. Друк рекламних листівок обходиться дуже дешево, оскільки це всього лише одноразовий роздатковий матеріал.
  • Пряме звернення до аудиторії. Роздача листівок дозволяє без посередників спілкуватися з потенційними клієнтами і ділитися з ними своїми пропозиціями.
  • Ефектне перше враження. Якісно складена листівка гарантовано зацікавить покупця і сформує позитивне ставлення до бренду і компанії в цілому.
  • Вплив на потрібну аудиторію. Роздаючи листівки у салону, магазину, ресторану, ви залучаєте тільки вже зацікавлених клієнтів; таким чином, відсіваються ті, кому пропозиція не потрібна.
Якщо ви ще в пошуках ефективного рекламного методу, пропонуємо замовити листівки та переконатися в їх корисності та актуальності. "Перша експериментальна друкарня" надає послуги друку листівок з нуля. Ми допоможемо розробити дизайн, підберемо оптимальний формат, колірну палітру, ефекти післядруку, підкажемо найкращий спосіб друку. Більше 19 років в рекламній поліграфії подарували нам величезний досвід у вирішенні подібних завдань, і ми з задоволенням поділимося з вами накопиченими знаннями. Виготовлення листівок - процес, що вимагає уваги і зосередженості. Незважаючи на те, що даний поліграфічний продукт відноситься до категорії короткострокових і одноразових, щоб домогтися позитивного результату рекламної кампанії, важливо до дрібниць продумати дизайн і компоненти листівки. Пропонуємо вам ознайомитися з основними моментами і знайти для себе відповідний варіант.

Які бувають листівки

Листівки зазвичай асоціюються з нав'язливим роздатковим матеріалом у метро, ​​який хочеться скоріше викинути в найближчу урну. Однак це тільки один різновид листівок, і далеко не найголовніший. Всі існуючі вироби поділяються за видом їх використання:
  • Супроводжуючі. Листівка вкладається в упаковку з товаром, містить інструкцію з використання або анонс будь-якої акції, палаючої пропозиції.
  • Бонусні. Пропонують знижку, бонус на якийсь певний продукт або групу товарів. Як правило, мають обмежений термін придатності.
  • Масові. До них якраз відносяться ті листівки, які роздають на вулицях, в переходах метро, ​​в магазинах, салонах та інших закладах для популяризації або знайомства з брендом / продуктом.
  • Запрошення. Відкриття нового магазину, початок сезону знижок, конференція або будь-яка інша подія зацікавлять більше споживачів, якщо привернути їхню увагу яскравою листівкою. Тут дуже важливий дизайн листівки, ціна якої повністю окупиться за рахунок залучених клієнтів.
  • Для розклеювання. Кріпляться на вуличні та офісні стенди, стовпи, паркани та інші місця, які потрапляють в поле зору потенційних клієнтів.
Попри всю різноманітність виробів, всіх їх об'єднує доступна вартість і варіативність оформлення. Деякі листівки можуть виконувати відразу кілька функцій, наприклад, супровідні та вироби запрошення часто включають також купон на знижку - для підвищення мотивації потенційної аудиторії.

Актуальні формати рекламних листівок

Практично завжди листівки виготовляються в певному строго узгодженому форматі. Вільна форма практично не використовується, так як це не вигідно економічно і незручно для тиражування. Наша друкарня друк листівок здійснює у всіх відомих стандартних форматах. Для роздачі на вулиці найбільше підходять формати А6 і А7 - вони компактні, легко поміщаються в руку, що зручно не тільки для одержувача, але і для роздавальника. Більші листівки А5 і А4 зручніше залишати на поверхнях, розклеювати, доставляти по офісах і бізнес-центрах. На них можна розмістити більше інформації і таким чином захопити потенційного клієнта. Ще один популярний варіант, який злегка вибивається із загального правила суворої геометрії, - євро-формат. Він являє собою третину від аркуша А4. Листівки такого формату зручно складаються в конверти як супровідний контент. Їх також можна спокійно роздавати на вулиці.

Дизайн листівки: як створити поліграфію, що привертає увагу

Не потрібно думати, що можна ставитися до оформлення листівки халатно, якщо вона коштує дешево і є витратним матеріалом. Навпаки, це обличчя вашого бізнесу, тому важливо замовити друк листівок з продуманим дизайном. Ось кілька основних рекомендацій по створенню ідеального оформлення.
  • Візуальний інтерес викликають листівки з мінімальною кількістю тексту і великими зображеннями. Перевантажені інформацією листи не сприймаються споживачем. Текст, який повинен бути помічений, варто виділити контрастним кольором, шрифтом.
  • З першого погляду на листівку потенційний замовник / клієнт повинен зрозуміти і оцінити свої вигоди при зверненні до вас. Продумайте свою УТП.
  • Чим простіше, тим краще. Абзаци тексту з поясненнями всіх переваг ніхто не буде читати. Використовуйте короткі, ємні фрази і вкажіть номер телефону, e-mail, сайт для уточнення деталей.
  • На аркуші повинно бути одне домінуюче зображення. Не варто розпорошуватися на 10 маленьких визуалів. Цифровий друк листівок дозволяє акцентувати увагу на зображенні шляхом яскравих, насичених, красивих кольорів.
  • Листівка повинна бути яскравою, але не зухвалою. Важливо дотримуватися балансу і краще виявитися менш оригінальним, але приємним, ніж недоладним і відразливим.
  • Важливо наділити аркушик паперу певною цінністю для клієнта. Це може бути персональна знижка, запрошення, можливість участі в будь-якому івент. Інформація про це повинна виступати домінуючим компонентом листівки, щоб за пару секунд візуального контакту клієнт зміг оцінити переваги.
Від дизайну залежить вартість друку листівок, тому слід продумати його до самих дрібниць. Фахівці "Першої експериментальної друкарні" допоможуть визначитися з оформленням, виходячи з ваших побажань, сфери діяльності та бюджету.

Способи друку листівок

У поліграфії всі варіанти друку можна скомпонувати в дві великі категорії - офсетний друк і цифровий. Цифрова апаратура дозволяє створити максимально якісне зображення в найкоротші терміни. При наявності готового макету, в якому не потрібно нічого правити, роздруківка невеликого тиражу займе лічені години. Вся справа в простоті технології: зображення передається з носія безпосередньо на папір без залучення додаткових пристроїв. На офсетні рекламні листівки ціна тим нижче, чим більша кількість примірників в тиражі. Технічно офсетний друк вимагає більш тривалої підготовки, тому замовляти її потрібно за кілька днів до потрібного терміну. Що стосується якості друку і зображень, вони також відрізняються високим рівнем. Замовляючи офсетні листівки, ви отримаєте гарні повнокольорові рекламні носії у великій кількості. Ще одним важливим параметром є якість паперу для друку. Серед затребуваних матеріалів:
  • Офсетний - для недорогих витратних потреб, має щільність 60-80 г / м2.
  • Крейдований - гладкий, красивий і приємний на дотик, з щільністю 90-200 г / м2.
  • Дизайнерський - використовується у виняткових випадках, коли від якості листівки залежить дуже багато чого.
В "Першій експериментальній друкарні" на друк рекламних листівок ціна залежить від усіх перерахованих вище факторів. Незалежно від особливостей вашого замовлення, ми завжди зробимо все можливе для отримання ідеального результату. Готові вироби можна забрати в Харкові самовивозом з нашого складу. Кур'єр може доставити тираж по обраній адресі. Також є можливість відправити друковані листівки в інші регіони України.
scroll
  • 6
    344
  • 7
    342
  • 8
    341
  • 9
    340
  • 10
    339
  • © 2009-2024 Перша зразкова друкарня
    developer