Первая экспериментальная типография
Перша
зразкова
друкарня
отримай вигоду,
замов у нас!

Для замовлення послуги, заповніть форму нижче
і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом

Лакування ламінування

Щоб друковані вироби мали гарний престижний вигляд і служили довше, використовується післядрукарська обробка поліграфічної продукції, одним з найпопулярніших напрямків якої є ламінування. З його допомогою вироби захищаються від негативного впливу і отримують додаткові декоративні властивості. В “Першій зразковій друкарні” ви можете замовити ламінування як окрему послугу, так і в комплексі з виготовленням поліграфії. Ламінувати можна візитки, сертифікати, листівки, бейджи, банери, афіші, папки, книги та інші паперові вироби.

Для чого потрібно ламінування? Як здійснюється процес? Які нюанси є на кожному етапі? Пропонуємо вам докладніше розібратися в особливостях ламінації і вибрати післядрукарську обробку продукції, яка буде відповідати цілям і задачам поліграфії.

Ламінування для краси і практичності

Процедура ламінування являє собою покриття паперового виробу спеціальною плівкою. Виробляється вона на спеціальному обладнанні – ламінаторі, які бувають двох типів – рулонні і пакетні. Основним робочим інструментом для більшості замовлень є рулонний ламінатор, він актуальний для самих різних форматів, розмірів, тиражів, здійснює як одно-, так і двостороннє ламінування поліграфічних виробів, а також деякі інші способи післядруку. Що стосується пакетних приладів, вони компактні і дозволяють працювати з форматами до А3 включно і невеликими тиражами.

Ламінування – корисна процедура, що впливає як на естетичні, так і на практичні функції поліграфії. За допомогою тонкої прозорої плівки можна захистити виріб від зовнішніх чинників, серед яких:

  • Вологість, вплив води і як наслідок поява грибка, цвілі.
  • Ультрафіолет, під впливом якого зображення вицвітають, втрачають контрастність, чіткість.
  • Повітряні забруднення, зокрема пил і бруд, які відмити від паперового покриття практично неможливо.
  • Інтенсивна експлуатація, яка веде до пошарпаного вигляду, затертості і засаленості країв.
  • Розрив паперу, поява складок, зжужмленості, зморшок.

Також ламінування поліграфічної продукції :

  • Покращує кольори зображення, що позитивно відображається на зовнішньому вигляді поліграфії.
  • Додає жорсткості, міцності та стійкості до різних факторів.
  • Не спотворює друк, оскільки плівка повністю прозора.
  • Заощаджує кошти на передрук, бо допомагає довше зберегти прийнятний зовнішній вигляд виробів.

Різновиди ламінації

Якщо ви вже переконалися, що покриття паперу плівкою дозволяє захистити її від пошкоджень, пропонуємо розібратися з тим, які різновиди ламінування може запропонувати “Перша зразкова друкарня”, і який варіант вибрати в кожному конкретному випадку.

Наша друкарня пропонує холодне і гаряче ламінування, в залежності від подальших умов експлуатації поліграфії. У першому випадку плівка наноситься за допомогою преса під великим тиском або приклеюється спеціальним клеєм. Це виглядає так, ніби на паперову поверхню наклеюють скотч, хоча якість і міцність ламінації в кілька разів перевищують міцність скотча.

При гарячому ламінуванні плівка наноситься під впливом високих температур. Вважається, що даний метод є більш якісним і довговічним, однак він не актуальний, якщо поліграфія постійно буде піддаватися тепловій дії. Так, гаряче ламінування поліграфічної продукції не підходить для розміщення листів під прямими сонячними променями.

Використовувана для нанесення плівка буває декількох видів:

  • Глянцева.
  • Матова.
  • Текстурована.

Глянцеві вироби зустрічаються частіше, оскільки коштує така послуга дешевше. При цьому передача кольору і насиченість відтінків під глянсовою плівкою набагато краще. Вона надає виробу найпрестижніший професійний блиск, що виділяє її серед інших паперів. Єдиний недолік глянцю – в неможливості при необхідності робити позначки ручкою, олівцем. Але якщо це іміджева поліграфія, такий тип плівки підійде найкраще.

Матова плівка для ламінування надає виробу зовнішню схожість з тонким пластиком. Вона володіє стриманим шармом, дозволяє писати на виробі ручкою. Це може бути актуально для рекламних продуктів, де потрібно вказати терміни дії акції або номер телефону для зв’язку. Колірна палітра матових виробів не така насичена, зате більш чітка. Інформація не відсвічує на сонці і її чудово видно при будь-якому освітленні.

Текстура дозволяє тактильно виділити вашу продукцію серед інших інших. Приємні на дотик текстуровані плівки відмінно підходять для декоративних виробів. Коштує така плівка недешево, тому не варто “розкидатися” текстурованою поліграфією. Вона актуальна для маленьких тиражів. Об’ємні лінії і штрихи не заважають знайомству з інформацією, тому на текстурній рекламі можна вказувати всю ту ж інформацію, як і на гладкій.

Важливе значення також мають матеріали, з яких виготовлена ​​плівка. Це може бути:

  • Поліестер – найпрозоріший.
  • Полівінілхлорид – еластичний і відмінно тримає форму, використовується для текстурування.
  • Поліпропілен – підходить для односторонньої ламінації.

Товщина матеріалу може бути від 24 до 250 мкм. Чим він товще, тим міцніше. Однак крізь велику товщину дрібні символи можуть втрачати в читабельності.

Замовити ламінування поліграфії в Харкові

“Перша зразкова друкарня” пропонує вигідні розцінки на ламінування документів, рекламної поліграфії, періодики та інших виробів. Вартість послуги залежить від багатьох факторів і обговорюється в індивідуальному порядку.

Щоб заламінувати обкладинку в Харкові, телефонуйте за вказаними на сайті телефонами або приходьте до нас в офіс. У нашій друкарні працюють досвідчені і кваліфіковані співробітники, які допоможуть розібратися у всіх нюансах ламінації і виконають завдання швидко, акуратно і надійно.

Замовити послугу
Лакування ламінування

Щоб друковані вироби мали гарний престижний вигляд і служили довше, використовується післядрукарська обробка поліграфічної продукції, одним з найпопулярніших напрямків якої є ламінування. З його допомогою вироби захищаються від негативного впливу і отримують додаткові декоративні властивості. В “Першій зразковій друкарні” ви можете замовити ламінування як окрему послугу, так і в комплексі з виготовленням поліграфії. Ламінувати можна візитки, сертифікати, листівки, бейджи, банери, афіші, папки, книги та інші паперові вироби.

Для чого потрібно ламінування? Як здійснюється процес? Які нюанси є на кожному етапі? Пропонуємо вам докладніше розібратися в особливостях ламінації і вибрати післядрукарську обробку продукції, яка буде відповідати цілям і задачам поліграфії.

Ламінування для краси і практичності

Процедура ламінування являє собою покриття паперового виробу спеціальною плівкою. Виробляється вона на спеціальному обладнанні – ламінаторі, які бувають двох типів – рулонні і пакетні. Основним робочим інструментом для більшості замовлень є рулонний ламінатор, він актуальний для самих різних форматів, розмірів, тиражів, здійснює як одно-, так і двостороннє ламінування поліграфічних виробів, а також деякі інші способи післядруку. Що стосується пакетних приладів, вони компактні і дозволяють працювати з форматами до А3 включно і невеликими тиражами.

Ламінування – корисна процедура, що впливає як на естетичні, так і на практичні функції поліграфії. За допомогою тонкої прозорої плівки можна захистити виріб від зовнішніх чинників, серед яких:

  • Вологість, вплив води і як наслідок поява грибка, цвілі.
  • Ультрафіолет, під впливом якого зображення вицвітають, втрачають контрастність, чіткість.
  • Повітряні забруднення, зокрема пил і бруд, які відмити від паперового покриття практично неможливо.
  • Інтенсивна експлуатація, яка веде до пошарпаного вигляду, затертості і засаленості країв.
  • Розрив паперу, поява складок, зжужмленості, зморшок.

Також ламінування поліграфічної продукції :

  • Покращує кольори зображення, що позитивно відображається на зовнішньому вигляді поліграфії.
  • Додає жорсткості, міцності та стійкості до різних факторів.
  • Не спотворює друк, оскільки плівка повністю прозора.
  • Заощаджує кошти на передрук, бо допомагає довше зберегти прийнятний зовнішній вигляд виробів.

Різновиди ламінації

Якщо ви вже переконалися, що покриття паперу плівкою дозволяє захистити її від пошкоджень, пропонуємо розібратися з тим, які різновиди ламінування може запропонувати “Перша зразкова друкарня”, і який варіант вибрати в кожному конкретному випадку.

Наша друкарня пропонує холодне і гаряче ламінування, в залежності від подальших умов експлуатації поліграфії. У першому випадку плівка наноситься за допомогою преса під великим тиском або приклеюється спеціальним клеєм. Це виглядає так, ніби на паперову поверхню наклеюють скотч, хоча якість і міцність ламінації в кілька разів перевищують міцність скотча.

При гарячому ламінуванні плівка наноситься під впливом високих температур. Вважається, що даний метод є більш якісним і довговічним, однак він не актуальний, якщо поліграфія постійно буде піддаватися тепловій дії. Так, гаряче ламінування поліграфічної продукції не підходить для розміщення листів під прямими сонячними променями.

Використовувана для нанесення плівка буває декількох видів:

  • Глянцева.
  • Матова.
  • Текстурована.

Глянцеві вироби зустрічаються частіше, оскільки коштує така послуга дешевше. При цьому передача кольору і насиченість відтінків під глянсовою плівкою набагато краще. Вона надає виробу найпрестижніший професійний блиск, що виділяє її серед інших паперів. Єдиний недолік глянцю – в неможливості при необхідності робити позначки ручкою, олівцем. Але якщо це іміджева поліграфія, такий тип плівки підійде найкраще.

Матова плівка для ламінування надає виробу зовнішню схожість з тонким пластиком. Вона володіє стриманим шармом, дозволяє писати на виробі ручкою. Це може бути актуально для рекламних продуктів, де потрібно вказати терміни дії акції або номер телефону для зв’язку. Колірна палітра матових виробів не така насичена, зате більш чітка. Інформація не відсвічує на сонці і її чудово видно при будь-якому освітленні.

Текстура дозволяє тактильно виділити вашу продукцію серед інших інших. Приємні на дотик текстуровані плівки відмінно підходять для декоративних виробів. Коштує така плівка недешево, тому не варто “розкидатися” текстурованою поліграфією. Вона актуальна для маленьких тиражів. Об’ємні лінії і штрихи не заважають знайомству з інформацією, тому на текстурній рекламі можна вказувати всю ту ж інформацію, як і на гладкій.

Важливе значення також мають матеріали, з яких виготовлена ​​плівка. Це може бути:

  • Поліестер – найпрозоріший.
  • Полівінілхлорид – еластичний і відмінно тримає форму, використовується для текстурування.
  • Поліпропілен – підходить для односторонньої ламінації.

Товщина матеріалу може бути від 24 до 250 мкм. Чим він товще, тим міцніше. Однак крізь велику товщину дрібні символи можуть втрачати в читабельності.

Замовити ламінування поліграфії в Харкові

“Перша зразкова друкарня” пропонує вигідні розцінки на ламінування документів, рекламної поліграфії, періодики та інших виробів. Вартість послуги залежить від багатьох факторів і обговорюється в індивідуальному порядку.

Щоб заламінувати обкладинку в Харкові, телефонуйте за вказаними на сайті телефонами або приходьте до нас в офіс. У нашій друкарні працюють досвідчені і кваліфіковані співробітники, які допоможуть розібратися у всіх нюансах ламінації і виконають завдання швидко, акуратно і надійно.

© 2009-2021 Перша зразкова друкарня