
Вплив реклами на людину в залежності від пори року
Доброго ранку друзі! 🌞 Сьогодні, першого дня зими, захотілося обговорити з вами тему впливу реклами на людину в залежності від пори року. Те, що на сприйняття людиною реклами багато в чому впливає колір, знає багато хто. Але ось те, що в різні пори року одні й ті ж кольори діють на тих самих людей по-різному, знають, мабуть, не всі. Насправді це цілком зрозуміло. Психологи давно вже з’ясували, що в холодну пору року людину тягне до сонця, до тепла, і йому приємніше «теплі» кольори, такі як червоні, оранжеві, жовті. Восени та взимку ми частіше відчуваємо певну депресію, тугу, нестачу радісних емоцій. Досвідчений дизайнер обов’язково враховує такі моменти і намагається створити якомога яскравішу і ефектнішу рекламу. Влітку, навпаки, приємніше «прохолодні» тони – блакитні, зелені…
Крім того, радимо обов’язково враховувати, які товари, їх переваги та переваги доречно рекламувати у ту чи іншу пору року. Наприклад, навряд чи комусь спаде на думку рекламувати взимку дачні гойдалки та прохолодні напої, а влітку – снігоочисні приладдя або обігрівачі. 😄
Плануючи рекламну кампанію, не забувайте про пору року і намагайтеся правильно підібрати колірну гаму ваших макетів.
А фахівці Першої експериментальної друкарні дадуть відповідь на всі ваші запитання, а також якісно і з любов’ю виготовлять необхідну саме Вам рекламну продукцію.Ми завжди на зв’язку! ✌️
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55
www.exp-print.com.ua

-
Вплив реклами на людину в залежності від пори року
Доброго ранку друзі! 🌞 Сьогодні, першого дня зими, захотілося обговорити з вами тему впливу реклами на людину в залежності від пори року. Те, що на сприйняття людиною реклами багато в чому впливає колір, знає багато хто. Але ось те, що в різні пори року одні й ті ж кольори діють на тих самих людей по-різному, знають, мабуть, не всі. Насправді це цілком зрозуміло. Психологи давно вже з’ясували, що в холодну пору року людину тягне до сонця, до тепла, і йому приємніше «теплі» кольори, такі як червоні, оранжеві, жовті. Восени та взимку ми частіше відчуваємо певну депресію, тугу, нестачу радісних емоцій. Досвідчений дизайнер обов’язково враховує такі моменти і намагається створити якомога яскравішу і ефектнішу рекламу. Влітку, навпаки, приємніше «прохолодні» тони – блакитні, зелені…
Крім того, радимо обов’язково враховувати, які товари, їх переваги та переваги доречно рекламувати у ту чи іншу пору року. Наприклад, навряд чи комусь спаде на думку рекламувати взимку дачні гойдалки та прохолодні напої, а влітку – снігоочисні приладдя або обігрівачі. 😄
Плануючи рекламну кампанію, не забувайте про пору року і намагайтеся правильно підібрати колірну гаму ваших макетів.
А фахівці Першої експериментальної друкарні дадуть відповідь на всі ваші запитання, а також якісно і з любов’ю виготовлять необхідну саме Вам рекламну продукцію.Ми завжди на зв’язку! ✌️
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55
www.exp-print.com.ua