Первая экспериментальная типография
Перша
зразкова
друкарня
Як привернути увагу до свого продукту
Новини
У чому різниця між оптовими та роздрібними замовленнями у поліграфії? Як поліграфія допомагає у розвитку бізнесу? Переваги листового офсетного друку Про що варто знати автору під час друку книг? У чому різниця кольорів RGB і CMYK? Друк фірмового меню Що таке ліфлет? З наступаючим Різдвом Христовим 2022 Цікава перфорація Рекламний плакат Future Book Forum З наступаючим Новим роком 2022 Часті помилки у дизайні поліграфічної продукції Які існують види кольоропроби? Як зробити рекламну брошуру ефективною? Що таке постдрукарська обробка і для чого вона потрібна? Нам 20 років! Шкали в офсетному друку Як привернути увагу до свого продукту Дизайн поліграфії Біговка у поліграфії Сенсорна книга 10 способів читати частіше та більше Газети Газета, яка виходить раз на чотири роки Акліматизація паперу Відкритий корінець Крейдований папір Принтери Перший книжковий супермаркет України Підготовка макету до друку Найбільший книжковий ринок у Харкові Book and Bed Чому важливо читати паперові книги? Лакування Вторинна переробка паперу Історія друку нот Палітурка Графічний дизайнер Дизайнерський папір та офсетний друк Унікальна бібліотека у Харкові Умовний друкований лист Книги-скульптури Книга з термочутливими сторінками Підводна бібліотека Самоклеюча плівка для друку Розмальовки Навчально-інструктивні плакати Нестандартні замовлення ТОП-3 поради від Першої експериментальної друкарні Розмальовки-антистрес Яка різниця між RGB та CMYK Культові журнали для чоловіків Перший журнал Книггери Виробничий процес Pantone ЧОМУ КНИГА – НАЙКРАЩИЙ ПОДАРУНОК Переваги звернення до друкарні HoReCa З Новим 2021 роком, дорогі друзі! Шрифти у поліграфії Кругління кутів Типологія журналів ЯК ВИГОТОВЛЯЮТЬ ФОРЗАЦИ? Періодичний друк Книги, як меблі Якість друку в поліграфії Виробництво паперу для поліграфії Постдрукарські процеси Book Nooks Факти про книги ТОП 5 лайфхаків від Першої експериментальної друкарні Найкультовіші плакати світу Книжкові іновації Про блокноти Трохи про науку ТОП 10 осінніх ідей від Першої експериментальної друкарні Найкрасивіші бібліотеки Парижа Кристалізовані Книги Книжки-іграшки Нам 19 років! «Наша крихка природна спадщина» Forbes Незвичайні книжкові рекорди з «Книги рекордів Гіннесса» Світ, в якому ми живемо Що таке dos-à-dos Дитячі журнали 20го століття Жіночі глянцеві журнали. Історія, світові тенденції. Поясні книги Осінні книжкові виставки Європи Доставка від нашої друкарні Наймініатюрніша кругла книга у світі Нова ниткошвейка А3 формата! Термоклейове кріплення Конгрев Оригінальні ідеї Історія створення блокнота Скільки в Україні читачів? Про безпеку нашого виробництва:) Трохи історії про книги Музеї книг Про листівки Корисні поради Глянець в інтер'єрі Як себе розважити влітку Цікаві пантони Drupa Про гроші Полиграфія влітку! Інтернет та поліграфія Термоклей+нитка Буккросинг ТОП – 5 🔥 популярних кольорів в поліграфії Суперкнига Про корінець Лавки-книги Друк блокнотів Календарі 2021 Найнезвичайніші книжки Львівський межнародний BookForum 2020 Про планування Про кольоропробу CMYK Розвиток світової поліграфії Перші друкарні Харкова Штанцформа для висічки Як правильно скласти технічне завдання Що таке трепінг З історії м'якого палітурки на скобі (тип 1) 5 способів, як захопити дітей читанням! Найдорожча книга у світі Що таке оверпрінт? Першій експериментальній друкарні 18 років! 19 ВЕРЕСНЯ 2018 ПЕРШІЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНій ДРУКАРНІ буде 17 РОКІВ! 16 років Першій експериментальній друкарні! Перша експериментальна друкарня закупила та встановила нове обладнання Перша експериментальна друкарня встановила нове обладнання Перша експериментальна друкарня святкує 15 років!
						

Як привернути увагу до свого продукту

У зв’язку з обмеженнями, що вводяться, багато компаній переживають не найкращі часи і спад активності клієнтів. Постає питання, як привернути увагу до свого продукту. Розсилка друкованої продукції може допомогти брендам виділитись серед іншого інформаційного шуму. Представляємо Вашій увазі кілька переваг поштових розсилок:

1. Персональний контакт. Багато людей проводять час удома, і можливість отримати пошту – велика перевага. Це виділяє бренд на тлі інших, адже більшість обирають для просування Інтернету або телебачення. Пропозиція чогось фізичного посилює контакт та може забезпечити лояльність клієнтів.
2. Довготривале зберігання. Друкована продукція є надзвичайно ефективною. На це впливає ще й ефект несподіванки, адже якщо клієнти звикли бачити щоденні рекламні розсилки своєю електронною поштою, розсилка друкованих каталогів однозначно приверне увагу. Фізичний носій означає і те, що він залишиться вдома довше. Адже не так легко натиснути кнопку видалення у реальному житті.
3. Продовження спілкування. Хоча під час кризи компанії зазвичай зменшують витрати на маркетинг, важливо продовжувати підтримувати контакти з клієнтами. Той, хто продовжував рухатись під час кризи, залишиться попереду.

Розсилка друкованої продукції клієнтам може стати для компанії рятівним колом. Перша експериментальна друкарня у Харкові якісно, ​​оперативно та з любов’ю виготовить для Вас каталоги, брошури, буклети, листівки та іншу друковану продукцію.

Звертайтесь до професіоналів! Ми завжди на зв’язку!
+38(067) 543 56 55
+38(099) 543 56 55
+38(073) 545 56 55
www.exp-print.com.ua

scroll
  • Як привернути увагу до свого продукту

    Як привернути увагу до свого продукту

    У зв’язку з обмеженнями, що вводяться, багато компаній переживають не найкращі часи і спад активності клієнтів. Постає питання, як привернути увагу до свого продукту. Розсилка друкованої продукції може допомогти брендам виділитись серед іншого інформаційного шуму. Представляємо Вашій увазі кілька переваг поштових розсилок:

    1. Персональний контакт. Багато людей проводять час удома, і можливість отримати пошту – велика перевага. Це виділяє бренд на тлі інших, адже більшість обирають для просування Інтернету або телебачення. Пропозиція чогось фізичного посилює контакт та може забезпечити лояльність клієнтів.
    2. Довготривале зберігання. Друкована продукція є надзвичайно ефективною. На це впливає ще й ефект несподіванки, адже якщо клієнти звикли бачити щоденні рекламні розсилки своєю електронною поштою, розсилка друкованих каталогів однозначно приверне увагу. Фізичний носій означає і те, що він залишиться вдома довше. Адже не так легко натиснути кнопку видалення у реальному житті.
    3. Продовження спілкування. Хоча під час кризи компанії зазвичай зменшують витрати на маркетинг, важливо продовжувати підтримувати контакти з клієнтами. Той, хто продовжував рухатись під час кризи, залишиться попереду.

    Розсилка друкованої продукції клієнтам може стати для компанії рятівним колом. Перша експериментальна друкарня у Харкові якісно, ​​оперативно та з любов’ю виготовить для Вас каталоги, брошури, буклети, листівки та іншу друковану продукцію.

    Звертайтесь до професіоналів! Ми завжди на зв’язку!
    +38(067) 543 56 55
    +38(099) 543 56 55
    +38(073) 545 56 55
    www.exp-print.com.ua

© 2009-2024 Перша зразкова друкарня
developer